"The parties are not tomorrow."

Fordítás:A bulik nem holnap vannak.

November 24, 2014

18 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


marko4412345

Holvan az hogy lesznek


ViktriaKoz2

A bulik nem holnap vannak. Nem inkább lesznek?


johalasz46

Ez nem magyar. Ez angol, ahol több jelen és múlt idő is van. Azért vagyunk itt, hogy megtanuljuk...- 2021.01.


PulcsiKriszti

szerintem ezt magyarra inkább jövő idővel fordítjuk


Szabarine

én a party szót eddig mindig bulinak fordítottam. Engem most az ütött ki hogy egy előzőfordításban a helyes megoldásban ez a szó rendezvényként szerepelt nosza hogy bemutassam hogy fejlődőképes vagyok a következőben én is rendezvénynek fordítottam erre nem fogadta el a helyes megoldásban bulit kért.érti ezt valaki mert én nem?


Ferenc766060

Az én fodításom sokkal magyarosabb ilyet nem mondunk,hogy vannak ami még nem is jött el.


TanyiIstvan

Kérdezném én is, hogy ez nem-e egy teljesen értelmetlen mondat? Jól fordítottam, de magyarban biztos, hogy nem mondunk ilyet. Az angolban ez értelmes?


PlErds2

ez a fordítás engem is "kiütött" :-)


Sztankay54

Holnap nincsenek bulik.Ugyanaz a jelentése.Úgy tűnik lazán kezelik a fordításokat


AndrewDari1

"Tomorrow not have the parties" szerintem a te mondatod így nézne ki


Csacsika2

Nem merem lassítva hallgatni, mert félek, hogy valami rosszul rögződik. Mert ez a The = Dvá kiejtéssel, inkább orosz kettőt jelent, mint magyar A -t.


SmuelSoma

A "will" -t kellene használni, hiszen a jövőről beszélünk.


RadosGeorg

A Xeropan alkalmazást ajánlom. Az sokkal magyarosabb, élvezetesebb.


Csaba796862

A bulik holnap LESZNEK!


TivadarTor

Lesznekkel is jó!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.