"Ellene vannak."

Fordítás:They are against him.

3 éve

6 hozzászólás


wexutar

Are miert kell?

3 éve

Shaffy67

Mert "ők" vagy "azok" vannak ellene. Többesszám.

2 éve

GyulaBlank

Mert vannak.

3 éve

BrettSomer1

és honnan az anyámból kellett volna tudnom, hogy "him"?

2 éve

Shaffy67

A her-t és az it-et is elfogadta volna. Nem volt konkretizálva a nem, csak annyi, hogy ő, ilyenkor bármelyiket elfogadja.

2 éve

ZoltnGyzVa

Az "it"-el a végén miert nem fogadja el? Nincs meghatározva, hogy személyre szóljon.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.