"The spider is on the apple."

Çeviri:Örümcek elmanın üstünde.

4 yıl önce

48 Yorum


zeynepatas3

Elmanin uzerinde örümcek var yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"there is a spider on the apple"

3 yıl önce

SiriusBlack99

Örümcek elmenanın üzerinde ve elmanın üzerinde örümcek var aynı olmaz.

3 yıl önce

handanoksuz

ayen

3 yıl önce

MAHMUTOZEL

aynen bende şaşırdım.

2 yıl önce

ElifSlaPol

Aynen :s

3 yıl önce

Tuana331585

Öyle olmaz yoksa have de yazardi hence

1 yıl önce

ElifNisaMa

Evet yazardi

5 ay önce

hasan631

bende

1 yıl önce

zehra147879

Bende ilk oyle yaptim ama ingilizcede yerleri yarklı oluyor

10 ay önce

cnbsck

''On'' kelimesinin -de / -da özelliğini kullanarak ''Örümcek elmanın üzerinde'' yerine ''Örümcek elmada'' diye çevirdim.Yanılıyorsam açıklamanızı rica ederim.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

elmada dediğinizde daha çok içinde olduğu anlaşılır (in için -de -da daha sık kullanılır yani). on içinde üstünde üzerinde diye ayrıca belirtmekte fayda var

4 yıl önce

handanoksuz

Aslında çok basit örümcek elmanın üstünde yazdım kabul etti

3 yıl önce

hkm1453

the spider is on apple

birinde the olunca diğerinde de mi olmalıı

3 yıl önce

duo223353
duo223353

THE SPIDER IS ON THE APPLE :

Örümcek elmanın üstünde.

Fakat;

Elmanın üstünde örümcek var OLMAZ!!!

10 ay önce

Yaren451601

Iyy..

9 ay önce

adropoflove

on apple olsa idi önünde de yazılabilir ve bunu kabul edeceğini düşünüyorum on the elmanın üstünde birşeyin kesin olduğunu belirtiyor.

3 yıl önce

Halil.Ender.123

"Elmanın üzerindeki örümcek" yazdım kabul etmedi "Örümcek elmanın üzerinde ile benim yazdığımın ne farkı var anlayamadım. Neyse....

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"Elmanın üzerindeki örümcek": The spider on the apple

3 yıl önce

ElifNisaMa

Yerlerini degistirmelisin senin yazdigini anlamsiz olarak algilar

5 ay önce

ElifSlaPol

Elamnın üstünde mrümcek var dedim kabul etmedi

3 yıl önce

Tuana331585

Sen soruyada mi boyle cevap verdin mesela elam gibi

1 yıl önce

mayil51

Cümlede var hisseciyi yok

2 yıl önce

Yaren451601

Elamnın ve mrümcek dersen kabul etmez tabi.Her şeyi duilingoda bulmayın

9 ay önce

ElifNisaMa

Orumcek elmanin ustunde olacak

5 ay önce

miran1123

Örümcek elmanın üstünde

2 yıl önce

MAHMUTOZEL

neresi yanlış bu çevirinin?

2 yıl önce

iamyusuf_23

Siz nasıl yazıyonuz kelimeleri kendi vermiş

2 yıl önce

kksalbaba

burada apple ın önündeki the hangi amaçla kullanılmış.Açıklarsanız sevirim.

2 yıl önce

ElifNisaMa

Oradaki the elma tekil oldugu icin kullaniliyor

5 ay önce

fatma770120

Elma 'nın' eki nerden geliyor? Ben örümcek elma üzerinde dedim

2 yıl önce

CemalMalik1

Devrik cümleleri kabül etmiyor

2 yıl önce

keremekr

örümcek elmanın üstünde doğru dedi bana

1 yıl önce

habip314438

Klup kurdum kod: X3RMCV

1 yıl önce

Tuana331585

Kiz misin erkek mi

1 yıl önce

ceren252002

elmanın üstünde örümcek var dedim kabuletmedi

1 yıl önce

ElifNisaMa

Orda have yani var diye bir kelime yok

5 ay önce

SevdaInci1

arkadaşlar bu cümlede niçin 'is' kullanılmış yardım eder misiniz

1 yıl önce

cey_08

Elmanın üstünde örümcek olmazken örümcek elmanın üstünde oluyor ikside aynı anlamda

1 yıl önce

ServetHaka

Orumcek elmada?

1 yıl önce

ServetHaka

Neden olmasin

1 yıl önce

ElifNisaMa

Orumcek elmada olmaz olursa orumcek elmanin icindeymis gibu algilanabilir oyuzden orumcek elmanin uzerinde daha uygun bir cumledir

5 ay önce

parkchanyeol2012

ama yinede elmanın üzerinde örümcek var öyle degil mi

1 yıl önce

parkchanyeol2012

ban göre ikisde aynı elma nın üzerinde örümcek vaar

1 yıl önce

ElifNisaMa

Hayir orda have diye bir kelime yook bunu anlayin herkese ben soyluyorumm

5 ay önce

semih.yazici

Spider den sonra gelen is neden?

1 yıl önce

zehra147879

Aynen

10 ay önce

Yasemin191816

This spider is everywhere

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.