1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to have answers, toda…

"I want to have answers, today."

Překlad:Chci mít odpovědi dneska.

November 25, 2014

13 komentářů


JendaKulik

chtěl bych dnes mít odpovědi by nešlo?


ValaCZE

Nešlo, chtěl bych je totiž podmiňovací způsob.


Luk109550

Jde to bez toho "to"? I want have answers, today.?


Danulka180561

Taky nerozumím proč tam muyí býz "to" ?


ValaCZE

To "to" je vlastně taková spojka některých sloves např. want, have, a další s infinitivem druhého slovesa.


JoeAnn-CZ

Bylo by považováno za gramatickou chybu psát toto sdělení bez čárky před today?


Petr760150

Chci dneska mít odpovědi, proč to nelze?


LenkaN369

Přidávám, proč tento překlad nejde?


Lada970291

Bezte se vycpat s pozadavky na doslovny preklad. Cesky pak vychazi nesmysly.


Lada970291

A "dneska" je co? Kdyz uz tak dnes...

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.