Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Umarım değildir."

Çeviri:I hope not.

3 yıl önce

16 Yorum


sura936

i dont care nye olmuyor kardeşim

2 yıl önce

sadk368176

İ not hope. Olmasi gerekmiyor

1 yıl önce

EminAdymn

Aynen kardesim ya

9 ay önce

kmrc3744

I wish not neden kabul edilmiyor.

1 yıl önce

rusberk

i hope that it is not neden olmuyor

3 yıl önce

BBAydin

Çünkü burada belirli bir şey yok. Herhangi bir şey için umarım değildir denmiş. Sizin cümleniz umarım o değildir o o değildir gibi belirli şeyler için kullanılır.

3 yıl önce

Shahrazad26

'That' is not needed but is not wrong either. Just a bit awkward.

1 yıl önce

bmcelebi

wish ile hope arasında nasıl bir nüans var

2 yıl önce

incikin_
incikin_
"Hope" daima bir fiill ile birlikte kullanılıyor.

●I hope you have a great holiday.
(=Umarım harika bir tatil geçirirsin.)

● I hope you had a good time at the party last night.
(=Umarım dün gece partide iyi vakit geçirmişsindir.)

I hope I will get a promotion this year.
● Umarım bu yıl terfi alırım.

"Wish ise bir isimle birlikte kullanılabiliyor:

● We wish you a merry Christmas.
(=Size iyi bir Noel dileriz.)

● Wish me luck on my exam.
(=Bana sınavım için iyi şans dile.)

I wish you health and happiness.
(=Sana mutluluk ve sağlık dilerim.)


NOT: Bir de "Wish" arzuladığımız ama şu an için gerçekleşme ihtimali uzak görünen durumlarda da kullanılır.
Burada past tense kullanırız; ama bu cümleye geçmiş anlamı katmaz(!). Durumun hayal/kurgudan ibaret olduğunu; gerçekleşme İhtimalinin düşük olduğunu gösterir.

I wish I had a car. (Keşke arabam olsaydı; ama yok).

● I wish I were a student. (Keşke öğrenci olsaydım; ama değilim.)

2 yıl önce

majorkun

dilemek ile ummak arasındaki fark kadar

2 yıl önce

RyuzakiHideki

Umarım değildir I hope not. Peki Öyle olmasını ummam gibi birşey nasıl söylenir?

2 yıl önce

medmaxtr

I wish, it's not dersem neden yanlış olur.

2 yıl önce

gaye31364

Umarım değildir diyor. I hope this is not kullandım he yazmadığım için yanlış diyor. Ne olduğunu belirtmiyor ki bence cevap kabul edilmeliydi

2 yıl önce

mehmet852244

I not hope olmuyacakmi yaa??

2 yıl önce

FerhatSaol

i wish not neden olmuyor

1 yıl önce

MirayErgin

I don't hope neden olmuyor ?

9 ay önce