"On nechá to dítě plavat v bazéně."

Překlad:He lets the child swim in the pool.

November 25, 2014

17 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


MartinVejt

V tom správném překladu je přítomný čas prostý, nemělo by se to potom překládat jako "on nechává", namísto on nechá? Já napsal "he will let the kid to swim", protože mi "on nechá" zní jako budoucí čas...


podvojin

Proc je nutny urcity clen? Neni receno v tom bazenu :(


Frantisek369133

Před chvílí bylo třeba dát neurčitý člen ve větě "postavit dům". Teď jsem ho tedy, takto poučen, použil ve větě "plavat v bazénu". Pro změnu to chtělo člen určitý, ač by mohlo jít o jakýkoliv bazén např. na výletní lodi. Se členy trváte často na nelogických domněnkách a blbnete nás.


PatrikMokry

Proč nemůže být " in a pool"???


Pavel965822

Pridam se k dotazu shora. Proc neni ve vete pred slove lets pomocne sloveso will. Cesky preklad je on necha a je to tedy budouci cas


Kajman13

On nechá = čas budoucí,


JanaRuza

He lets the kid swim in the pool. Proč ne?


ZdekaSchoo

protože to nikdo nenahlásil


kacenka9

Po LET je infinitiv bez TO. Kdyby tam misto LET bylo treba ALLOW (dovolit), tak by ta věta byla "He allows the child to swim in the pool".


Jaja598363

Dekuji za vysvetleni,


Jirka1749

Také děkuji za vysvětlení. Infinitiv po LET.


Jan2349

I já děkuji.


JaroslavKo758697

Mě zajímá spíš ten slovosled. Mám za to, že by mělo být ...lets swim the child..., protože co nechává? To dítě, nebo plavat? Myslím, že plavat.


ZdekaSchoo

to jsou dvě různé věty, he lets swim the child=nechá plavat to dítě he lets the child swim=nechá to dítě plavat


MiroslavaS672711

Proč nemůže být this child

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.