"I take off my hat."

Fordítás:Leveszem a kalapomat.

November 25, 2014

19 hozzászólás


PannonGekk

Hat=sapka

http://szotar.sztaki.hu/search?fromlang=eng&tolang=hun&fromlang=eng&tolang=hun&searchWord=hat&langcode=hu&u=0&langprefix=&searchMode=WORD_PREFIX&viewMode=full&ignoreAccents=0

Mikor kapom vissza az életet? Amit azért vesztettem el, mert 25 bejelentés ellenére sem sikerült kijavítani!

November 25, 2014

Devourer.

http://szotar.sztaki.hu/search?fromlang=eng&tolang=hun&searchWord=kalap&langcode=hu&u=0&langprefix=&searchMode=WORD_PREFIX&viewMode=full&ignoreAccents=1

Attól, hogy nem mindent ír le a szótár, az nem jelenti azt hogy nem jelenthet kalapot. Ezért szokták odaviszsa megnézni a szónak a jelentését. Mindenesetre ha nem is volt benne, a "kalap" is fejfedő, röviden a "hat" jelenthet kalapot is. A magyarnál és vannak olyan szavak, amik több dologra utalnak pl.: levél stb

February 3, 2015

ZsoltMlado

Az akadémiai kiadó szótárából:kalap=hat, sapka=cap.

May 28, 2017

jarosip

A vitatkozóknak: A sapka inkább "cap" , legalábbis az USA-ban. Lásd: "baseball cap" és nem pedig "baseball hat". :)

February 27, 2017

jarosip

Én is "leveszem a kalapom" a Duolingo fejlesztői előtt, hogy a milliónyi lehetséges magyar fordítás ellenére, általában és összességében csak ritkán jelez hibát olyanra, ami egyébként helyes lenne. Az a néhány eset pedig nem túlzottan zavaró.

February 27, 2017

ubovics1

leveszem a sapkám

January 26, 2016

BernusVida

Annyira szarul beszel ez a gep...

December 30, 2014

bubiszaszi

a beszélre és a gépre nem tettél ékezetet

June 6, 2015

BelaMolnar0

az igaz ez egy gep.........de magyarul is a sapka lehet sapek,sityak.stesser,satyak stb.ezeket a gep nem tudja tehat megkell talalni a megfelelot amelyet gep ismer.Egyepkent ez a program negyon jo.

January 3, 2017

Harga

Az enyém szépen beszél.

December 9, 2017

kaizermate

Sajnos elirtam.....leveszem a kalapom

February 15, 2016

NukImre

Leveszem a sapkámat. Miért nem jó?

March 7, 2016

krisz197

mert nem sapka hanem kalap

August 7, 2016

BelaMolnar0

azert,mert a hat=kalap es z cap=sapka

January 3, 2017

istvan3254

ilyen igeidőt erre nem használnak, vagy jövő vagy folyamatos jelen, nem?

July 17, 2016

Tomasz98159

nem fogadja el a sapkát, pedig ha ráviszem a kurzort a hat-re írja a kalap és a sapkát is

November 12, 2016

MelindaSza320576

Ja

April 29, 2017

Balzs484879

én leveszem a kalapom miért nem jó?

October 31, 2017

Lana450062

ÉN AZT ÍRTAM , HOGY LEVESZEM A KALAPOM ÉS NEM FOGADTA EL!

February 6, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.