1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They are going to come with …

"They are going to come with us."

Fordítás:Velünk fognak jönni.

November 25, 2014

14 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Simon_Zoli

Az "el fognak velünk jönni." miért nem jó???

June 2, 2015

fectroll

Jelentsd!

June 11, 2015

Lszldr.Fra

Mit jelent az hogy "felünk"?

November 25, 2014

fectroll

Our half - felünk :)))))))))

June 11, 2015

AgnesHeged

Ez a "helyes" megoldas a rendszer szerint: Ők fognak jönni felünk.. Honapok ota nincs javitva. a felunk, velunk-re. Kerdes: valaki elolvassa a beirt velemenyeket?

February 26, 2015

zsanot

A mai napig sem történt a javítás. 2016.02.03.

February 3, 2016

fectroll

2016.12.14. kijavítva. :)

December 14, 2016

bauer51

Mivel a felünk helyett velünket írtam nem fogadta el .??? Mi ez a felünk ???

April 6, 2015

fectroll

Fentebb írtam a "felünk" fordítását.

June 11, 2015

RitterJnos

Hat ok lesznek a felunk ha jonnek velunk.

April 29, 2015

fectroll

Bravo

December 14, 2016

AgnesHeged

Egy eve nincs valtoztatas. A fognak jönni felünk/ a helyes megoldas, az itt mutatott "Velünk fognak jönni."mellett.

January 24, 2016

fectroll

Azóta már van változás.

December 14, 2016

AgnesHeged

Koszonet a javitasert.

December 16, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.