A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are going to come with us."

Fordítás:Velünk fognak jönni.

3 éve

14 hozzászólás


Simon_Zoli

Az "el fognak velünk jönni." miért nem jó???

3 éve

fectroll
fectroll

Jelentsd!

3 éve

Lszldr.Fra

Mit jelent az hogy "felünk"?

3 éve

fectroll
fectroll

Our half - felünk :)))))))))

3 éve

AgnesHeged

Ez a "helyes" megoldas a rendszer szerint: Ők fognak jönni felünk.. Honapok ota nincs javitva. a felunk, velunk-re. Kerdes: valaki elolvassa a beirt velemenyeket?

3 éve

zsanot

A mai napig sem történt a javítás. 2016.02.03.

2 éve

fectroll
fectroll

2016.12.14. kijavítva. :)

1 éve

bauer51

Mivel a felünk helyett velünket írtam nem fogadta el .??? Mi ez a felünk ???

3 éve

fectroll
fectroll

Fentebb írtam a "felünk" fordítását.

3 éve

RitterJnos

Hat ok lesznek a felunk ha jonnek velunk.

3 éve

fectroll
fectroll

Bravo

1 éve

AgnesHeged

Egy eve nincs valtoztatas. A fognak jönni felünk/ a helyes megoldas, az itt mutatott "Velünk fognak jönni."mellett.

2 éve

fectroll
fectroll

Azóta már van változás.

1 éve

AgnesHeged

Koszonet a javitasert.

1 éve