"She does not affect me."

Fordítás:Ő nincs hatással rám.

November 25, 2014

8 hozzászólás


Bogoj

'nem érint meg' ezt nem fogadta el, pedig ugyanazt jelenti :-(

November 25, 2014

hajnalgyongyver

én is azt írtam

January 19, 2015

Bogoj

és még mindig nem fogadja el...

March 10, 2015

DittaLon

It does not affect me. Nem erint engem, nincs hatassal ram. She does not touch me. Nem erint meg.

March 24, 2015

KissHajnalka

Az "effect" is azt jelenti, hogy "hatással" mégsem fogadta el !?

January 12, 2015

tien761

ő nem érdekel engem. Miért nem jó?

May 24, 2016

jojojuju

"nem hat meg engem" - Ez miért nem jó???

October 16, 2016

TheMan628288

Nem érint meg engem

December 26, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.