"Read it!"

Переклад:Прочитайте це!

November 25, 2014

6 коментарів


RobertKova10

Чому "Читай" не підходить ?


Dianoya

Тому що ви пропустили слово "it". Ваш варіант:

Read!


SergiyZhos

Я відповів просто прочитайте, це правильно? Тому що програма показала, що так.


Nika115826

А що означає прочитай мене?


Dianoya

Так в IT-індустрії називають файл-інструкцію чи вводну інформацію до програми, щоб кожен користувач спершу прочитав цей файл. Що, ніколи не бачили на комп'ютері файлів "readme.txt" ?

Тепер ми розуміємо, що такі файли називаються "прочитай мене".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.