"Ben akşam yemeğindeyim."

Çeviri:I am at dinner.

3 yıl önce

40 Yorum


Hardworkingirl

I am at dinner ile I am at the dinner anlam farkını açıklayabilir misiniz acaba

3 yıl önce

AhmetFurka

The bilinen seydir yani her aksam yemegi degil bilinen aksam yemeği

3 yıl önce

ahmet11923

The belirtme gorevi gorur biseyi buda o tarz cumle degil

1 yıl önce

elnur_karimov98

ən çox çapaladığım bölüm burası

2 yıl önce

aksana436480

Mənimdə

1 yıl önce

TademirTAD

I at dinner yazdım yanlışlıkla :D

2 yıl önce

DOM.LG.PRO

Iam in the dinner yazdim olmadi iyi olaniniz soylesin

2 yıl önce

hhuseyinaltin

Senin ki " Akşam yemeğinin içindeyim" oluyor =)

2 yıl önce

AhmetCemal42

tabi olmaz

2 yıl önce

Ftmysr

Nessn Supper :/ dinner diyorum kabul etmiyor

3 yıl önce

AhmetCemal42

niye acaba

2 yıl önce

NezihaBeze

ben turkceyi ingilizce yapamiyorum ingilizceyi turkce yapabiliyorum :(

2 yıl önce

ouffffyuh

burada neden hem the lı hem de the sız olabiliyor anlamadım

3 yıl önce

Gul100492

At ne demek

2 yıl önce

astmast

Bulunma edatı

2 yıl önce

AhmetCemal42

de/da/te/ta demek gul

2 yıl önce

Enes639705

Müthiş

2 yıl önce

adeo4

Ben i am in dinner yazdim bebce mantikliydi ?

2 yıl önce

Nisa101904

Seninki yemeğin içindeyim oluyor.

1 yıl önce

Burkayzdem

pek değil

1 ay önce

Whiskeyice

I am at the dinner doğru cevapmış, ulan temin I am at the dinner yazdım o zaman da I am at dinner doğru cevapmış diye kabul etmedi yazdığımı

2 yıl önce

Edanur827054

At i yazmayı unuttum

2 yıl önce

KRADDNMEZ

I am at dinner cevap çünkü 'ben akşam yemeğindeyim' diyor. Yani şimdiki zaman kullanılmış şuan yemekteyim diyor. Şimdiki zamanda I (am), He She it (is), We You They (are) gelir.

2 yıl önce

AhmetFratG

i am in dinner neden olmuyor in durum bildirmek için kullanılmıyor muydu

2 yıl önce

Gece716905

Yemeğin içindeyim anlamına geliyor 'in dinner'

2 ay önce

RanaTorama

I at dinner yazdım "am" i gormedim

2 yıl önce

TristeMais

I am at the dinner olması daha iyi olurdu

2 yıl önce

SalihErtek

Can you explain between at and in on sentences ?

2 yıl önce

TunaBerkAk

pl

1 yıl önce

mcahit946589

At veya of hangi durumlarda kullanilur

1 yıl önce

ali242699

At ne demek

1 yıl önce

Nuruko1

Am niye var ki

1 yıl önce

Nilgn837549

Bazen dogru yaptigini y. Sayiyor

1 yıl önce

ercan980835

At yemeğindeyim deki - de anlamını katıyor

1 yıl önce

Nisa101904

Burayı pek ajlayamadım

1 yıl önce

Nisa101904

I am at dinner da at kullanmamızın amacını biri kafa karistimadan aciklayabilir mi lütfen

1 yıl önce

muhammed274844

Ben cümle kuramıyorum nesne nereye özne nereye tümleç nereye geldiğini bilmiyorum biri bana anlata bilirmi ?

1 yıl önce

Gece716905

Türkçedeki düzen özne - nesne - fiil şeklindeyken İngilizce'de özne- fiil - nesne şeklinde Mesela 'Ben seni seviyorum' cümlesinde özne- nesne - yüklem(fiil) şeklindeyken 'I love you' da özne-yüklem(fiil) - nesne şeklinde kullanılıyor. Kısaca onlar yüklemi cümle sonuna koymuyorlar.

2 ay önce

lila720485

At in on nerde kullanilir

1 yıl önce

Ercan575350

Cevaba 'I am at the supper' dedi?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.