"Mycateatsyourmouse."

Fordítás:A macskám megeszi az egered.

4 éve

14 hozzászólás


kisvonat

Macskám megeszi az egeredet (nem érthető a dolog , mert a angolban nincs ott a " The", Miért muszály névelővel mondatot kezdenem?

4 éve

Zuzukaa__

Igen angolban a birtokos elé SOHA(!!!) nem teszünk ,,the" -t, mert ez nem helyes: The my cat eats your mouse! Ez NEM JÓ!

3 éve

zsozsoo

én nem tom csak 11 éves vok

4 éve

KissMaja

Én meg 8

3 éve

Vadgoblin

What?

2 éve

sooskevin

én meg 12

3 éve

Tibor1985

Cuki

3 éve

Vadgoblin

En 12

2 éve

SmeghiVend

Én 10

1 hete

Sanyi200302

egye csak kit izgat

3 éve

zsu49

Akkor fordithatnank ugy is hogy az en macskam...miert a macskam ? Es miert nem jo hogy macskam megeszi az egered

3 éve

Tamas51

Minden javaslatod egyformán izgalmas.

2 éve

JnsLaca

hagy békén mert ez a játékom

2 éve

PeterSz3

miért nem jó névelő nélkül?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.