A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My cat eats your mouse."

Fordítás:A macskám megeszi az egered.

0
3 éve

13 hozzászólás


Zuzukaa__

Igen angolban a birtokos elé SOHA(!!!) nem teszünk ,,the" -t, mert ez nem helyes: The my cat eats your mouse! Ez NEM JÓ!

1
Válasz3 éve

kisvonat

Macskám megeszi az egeredet (nem érthető a dolog , mert a angolban nincs ott a " The", Miért muszály névelővel mondatot kezdenem?

0
Válasz3 éve

zsozsoo

én nem tom csak 11 éves vok

0
Válasz3 éve

KissMaja

Én meg 8

1
Válasz2 éve

Vadgoblin

What?

0
Válasz2 éve

sooskevin

én meg 12

0
Válasz2 éve

Tibor1985

Cuki

0
Válasz2 éve

Vadgoblin

En 12

0
Válasz2 éve

Sanyi200302

egye csak kit izgat

0
Válasz3 éve

zsu49

Akkor fordithatnank ugy is hogy az en macskam...miert a macskam ? Es miert nem jo hogy macskam megeszi az egered

0
Válasz2 éve

Tamas51

Minden javaslatod egyformán izgalmas.

0
Válasz2 éve

JnsLaca

hagy békén mert ez a játékom

0
Válasz2 éve

PeterSz3

miért nem jó névelő nélkül?

0
Válasz1 éve