"Цей ведмідь п'є молоко."

Переклад:The bear drinks milk.

November 25, 2014

12 коментарів
Це обговорення закрито.


victooooory

This bear drinks milk. - також правильно


SergioRuido

Абсолютно. Продовжимо далі дискусію чи зробимо так, щоб це речення було швиденько додане як варіант?


SergioRuido

Будь ласка, пропонуйте варіант перекладу, натиснувши кнопку "Повідомити про проблему". Так розробникам легше вносити покращення до курсу. Дякую! alt text


SergioRuido

... і про всяк випадок - перечитайте це.


victooooory

Дискусія абсолютно не потрібна :)


victooooory

Не знала про таку можливість, дякую!)


dwWW452015

Почему перед молоком не надо артикль а?А там где девочка есть лимон то надо артикль а.


sasha_sasha_17

The bear drinks milk Де тут приставка "цей"? Чому це речення є правильним варіантом?


Devil_Kolya

The - скорочена форма від THIS. Має одне значення.


Jacob_SV

цікава інформація, яка допоможе мені розрізняти the та a(an). Цікаво ще було б дізнатися похоження невизначеного артикля.


dejS616731

Я же стараюсь а ви мне атнемаете сердечки

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.