"Він читає газету."

Переклад:He reads a newspaper.

3 роки тому

9 коментарів


anmorgul
anmorgul

Просто "Paper" теж можна перекласти як "газета"?

3 роки тому

JamesB84
JamesB84

Можливо

3 роки тому

anmorgul
anmorgul

В якомусь з завдань мені не зарахували переклад "газети" як "newspaper", бо duolingo вважає правильно просто "paper".

3 роки тому

JamesB84
JamesB84

Так, мені шкода, paper = newspaper.

I read the paper in the morning. I read the newspaper in the morning.

Але, не можливо сказати "a paper". Скажіть "the paper". Чи розумієте ви мене?

3 роки тому

anmorgul
anmorgul

Тобто "paper" як "water", "fish"... не вживаються з артиклем "a"?

Але "newspaper" може бути і з "a" і з "the".

Так?

3 роки тому

JamesB84
JamesB84

Ні. Гаразд, Коли ви скажете "paper", щоб означати "newspaper", слово "paper" - сленг. Через це, це заведено або частіше сказати "the paper" а не "a paper".

Я не добре можу говорити українскою мовою.

3 роки тому

Yablunka

Цікаво, що мені запропонувала програма лише варіант або an newspapper або a papper змушена була обрати останній, бо в першому неправильна форма неозначеного артиклю була і... зарахувало ;) ?!

1 рік тому

QMBT7

Та на цьому завданні дві правильні відповіді але коли неї вибираєш то воно вибиває помилку

1 рік тому

Vlad762413

Агась

5 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.