1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він читає газету."

"Він читає газету."

Переклад:He reads a newspaper.

November 25, 2014

12 коментарів


anmorgul

Просто "Paper" теж можна перекласти як "газета"?


anmorgul

В якомусь з завдань мені не зарахували переклад "газети" як "newspaper", бо duolingo вважає правильно просто "paper".


JamesB84

Так, мені шкода, paper = newspaper.

I read the paper in the morning. I read the newspaper in the morning.

Але, не можливо сказати "a paper". Скажіть "the paper". Чи розумієте ви мене?


anmorgul

Тобто "paper" як "water", "fish"... не вживаються з артиклем "a"?

Але "newspaper" може бути і з "a" і з "the".

Так?


JamesB84

Ні. Гаразд, Коли ви скажете "paper", щоб означати "newspaper", слово "paper" - сленг. Через це, це заведено або частіше сказати "the paper" а не "a paper".

Я не добре можу говорити українскою мовою.


Yablunka

Цікаво, що мені запропонувала програма лише варіант або an newspapper або a papper змушена була обрати останній, бо в першому неправильна форма неозначеного артиклю була і... зарахувало ;) ?!


Roma988245

«Paper» можна перепутати із «Papper» перець


svjtuk

Так як paper можна перекласти як газета paper папір а newspaper газета мабуть помилка


7TUE6

Там хоч не було правильних відповідей, але мені зарахувало


QMBT7

Та на цьому завданні дві правильні відповіді але коли неї вибираєш то воно вибиває помилку


AnAnatoliy

Paper? Може newspaper

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.