"Iamthinkingofanotherway."

Çeviri:Ben başka bir yol düşünüyorum.

4 yıl önce

14 Yorum


yetkin12

Ben bir başka yol düşünüyorum nicin olmuyor?

3 yıl önce

Gamze704557

Aynen senin gibi yazmistim

1 yıl önce

cevdetbektas

ben diğer yolu düşünüyorum neden olmadı

3 yıl önce

omeryusuftopcu

Other = diğer An = bir Another = bir diğer, bir başka

3 yıl önce

mertmesin

Thinking of kalip olarak mi kullaniliyor

3 yıl önce

pikicik

Evet kalıp

3 yıl önce

atakancan34

Bir başka yolu düşünüyorum.

3 yıl önce

cerenren

Orda "bir" olmamali sanirim

3 yıl önce

atakancan34

Bu olmalı!

3 yıl önce

wildstorm_1970

''ben bir başka yolunu düşünüyorum'' diye tercüme ettim ama olmadı

3 yıl önce

erdinc_dinc

"bir başka yolu düşünüyorum" kabul edilmedi.

3 yıl önce

candost2
candost2

Ben diğer yolu düşünüyorum. Niçin doğru kabul edilmedi?

3 yıl önce

erdaldogru

Another başka anlamında bir anlamı nerden çıktı anlamadım

2 yıl önce

oktay963808

Burada " bir " anlamini hangi kelime veya kalip sagliyor?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.