Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am thinking of another way."

Çeviri:Ben başka bir yol düşünüyorum.

0
3 yıl önce

14 Yorum


yetkin12

Ben bir başka yol düşünüyorum nicin olmuyor?

4
Cevap ver3 yıl önce

Gamze704557

Aynen senin gibi yazmistim

2
Cevap ver1 yıl önce

cevdetbektas

ben diğer yolu düşünüyorum neden olmadı

2
Cevap ver3 yıl önce

omeryusuftopcu

Other = diğer An = bir Another = bir diğer, bir başka

2
Cevap ver2 yıl önce

mertmesin

Thinking of kalip olarak mi kullaniliyor

0
Cevap ver3 yıl önce

pikicik

Evet kalıp

0
Cevap ver3 yıl önce

atakancan34

Bir başka yolu düşünüyorum.

0
Cevap ver3 yıl önce

cerenren

Orda "bir" olmamali sanirim

1
Cevap ver13 yıl önce

atakancan34

Bu olmalı!

0
Cevap ver3 yıl önce

wildstorm_1970

''ben bir başka yolunu düşünüyorum'' diye tercüme ettim ama olmadı

0
Cevap ver3 yıl önce

erdinc_dinc

"bir başka yolu düşünüyorum" kabul edilmedi.

0
Cevap ver3 yıl önce

candost2
candost2

Ben diğer yolu düşünüyorum. Niçin doğru kabul edilmedi?

0
Cevap ver2 yıl önce

erdaldogru

Another başka anlamında bir anlamı nerden çıktı anlamadım

0
Cevap ver2 yıl önce

oktay963808

Burada " bir " anlamini hangi kelime veya kalip sagliyor?

0
Cevap ver1 yıl önce