Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De meisjes en de jongens eten."

Vertaling:The girls and the boys eat.

3 jaar gelden

7 opmerkingen


merel604330

Ik had op het einde eats waarom is dat niet goed?

1 jaar gelden

Liza-Anna1

Waarom is het niet: the girls and the boys are eating?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Dat kan ook en wordt ook goedgerekend.

2 jaar gelden

lieke04

Oke

3 jaar gelden

nicolelovesindy

Wanneer krijg je eat of eats

3 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Eten / To eat.

  • Ik eet / I eat
  • Jij eet / You eat
  • Hij eet / He eats
  • Wij eten / We eat
  • Jullie eten / You eat
  • Zij eten / They eat

Als je je hetzelfde afvraagt in de toekomst kan je op Google zoeken op "Conjugation + werkwoord", dus "conjugation to eat", of op "vervoeging to eat". Dan vind je websites met de complete vervoeging van het werkwoord.

3 jaar gelden

Marshinta

Dankjewel, ik wist dit dus even helemaal niet meer. Dus super super bedankt.

7 maanden geleden