1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "De meisjes en de jongens eteā€¦

"De meisjes en de jongens eten."

Vertaling:The girls and the boys eat.

November 26, 2014

8 opmerkingen


Liza-Anna1

Waarom is het niet: the girls and the boys are eating?

September 13, 2016

El2theK

Dat kan ook en wordt ook goedgerekend.

September 13, 2016

EliseV8IKC

Give me a lingot... please.. evry lingot is a year... i am zero years old.....

May 9, 2019

henkiede2de.

hoi

May 13, 2019

lieke04

Oke

February 7, 2015

nicolelovesindy

Wanneer krijg je eat of eats

April 26, 2015

El2theK

Eten / To eat.

  • Ik eet / I eat
  • Jij eet / You eat
  • Hij eet / He eats
  • Wij eten / We eat
  • Jullie eten / You eat
  • Zij eten / They eat

Als je je hetzelfde afvraagt in de toekomst kan je op Google zoeken op "Conjugation + werkwoord", dus "conjugation to eat", of op "vervoeging to eat". Dan vind je websites met de complete vervoeging van het werkwoord.

April 26, 2015

Marshinta

Dankjewel, ik wist dit dus even helemaal niet meer. Dus super super bedankt.

March 3, 2018
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.