Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Gerçekte o iyi bir vatandaştır."

Çeviri:In reality he is a good citizen.

0
3 yıl önce

16 Yorum


iamsui
iamsui

"in reality he is a good citizen" yerine, "in real he is a good citizen" diyebilir miyiz

3
Cevap ver3 yıl önce

ureinemetheus

reality yerine fact daha uygun değil midir?

1
Cevap ver3 yıl önce

emotionalman

actually , in fact vs.. olabilir.

2
Cevap ver2 yıl önce

aacceemmii
aacceemmii

"reality he is a good citizen" in olmadan anlam nedir ? neden olmuyor "in" siz ?

1
Cevap ver2 yıl önce

emotionalman

'' in '' te anlamı veriyor , gerçek ''te''.

1
Cevap ver2 yıl önce

aacceemmii
aacceemmii

Thank you very much for your help.

0
Cevap ver2 yıl önce

BarABANOS

He is a good citizen on reality neden olmuyor "in" yerine "on" kullandığı için mi

0
Cevap ver2 yıl önce

MehmetKere

In the reality neden olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

SerkanSalk

Bir oncekis soruda kabul ettigini sonra yanlis deyip in accuatly yazdi sacmalik

0
Cevap ver2 yıl önce

ali49094909

doğru yazdın neden yanlış diyor

0
Cevap ver1 yıl önce

hsnkonya43

Hiç bir cevabı doğru kabul etmiyor ilgilenirmisiniz..

0
Cevap ver1 yıl önce

king143955

arkadaş bu ne ya üç şıkka da yanlış diyor

0
Cevap ver1 yıl önce

YasarBaltaci

İki şıklı cevabı var. Tek seçersen olmaz.

0
Cevap ver1 yıl önce