Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim neredeyse altmış tane elmamız var."

Çeviri:We have almost sixty apples.

3 yıl önce

7 Yorum


Umut502667
Umut502667

Caner Çeki - Özneden sonra, yardımcı fiil kullanmalısınız. We have almost ...

2 yıl önce

anilbalci77

we have about sixty apples kabul etmedi neden acaba?

3 yıl önce

Melek908

çünkü about hakkında demek

5 ay önce

Resul-

Almost anlami "de" degil.iydi ? Almost us "bizde" demek di ama hatirladigim kadariyla

1 yıl önce

Samiwise
Samiwise

''Also'' ile karıştırmışsınız.

1 yıl önce

serhat415180

Olamaaaaaaazzzzz! Sadece apples yerine apple yazdım. Offf yaaaaa

1 yıl önce

caner.john

We almost have sixty apples. Neden olmuyor ?

3 yıl önce