Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hiç araştırma laboratuvarı yoktu."

Çeviri:There were no research laboratories.

3 yıl önce

10 Yorum


receptoklu

neden not any olmuyot? laboratuar soyut degil ki

2 yıl önce

dedezulas

lab kelimesini neden kabul etmez ki?

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

There was no any investigation laboratory neden olmuyor acaba?

2 yıl önce

Gohikan
Gohikan

"Hiç" için "any" gerekiyor ister istemez.

2 yıl önce

HlyaCihangir

Neden ''were ve -s '' çoğul ifadeleri var?

10 ay önce

BkDgl
BkDgl

İki önceki soruda there were no research laboratories olarak doğruladı.. Bu soruda cevabı kabul etmedi

10 ay önce

ugurguneszm

Laboratory aslında çoğul değil soru yanlış

10 ay önce

sfros

Sayılabilen nesneler tekil kullanılamıyor kullanılacaksa başına a/an gerejiyor

3 ay önce

auzun

turkcesinde cogul cevrilipte ingilizcesinde neden tekil olarak kullaniliyor, laboratory boyle mi kullaniliyor?

3 yıl önce

trda

they did not have any laboratory neden olmuyor?

3 yıl önce