Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hiç araştırma laboratuvarı yoktu."

Çeviri:There were no research laboratories.

3 yıl önce

11 Yorum


receptoklu

neden not any olmuyot? laboratuar soyut degil ki

3 yıl önce

dedezulas

lab kelimesini neden kabul etmez ki?

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

There was no any investigation laboratory neden olmuyor acaba?

2 yıl önce

Gohikan
Gohikan

"Hiç" için "any" gerekiyor ister istemez.

2 yıl önce

HlyaCihangir

Neden ''were ve -s '' çoğul ifadeleri var?

1 yıl önce

BkDgl
BkDgl

İki önceki soruda there were no research laboratories olarak doğruladı.. Bu soruda cevabı kabul etmedi

1 yıl önce

ugurguneszm

Laboratory aslında çoğul değil soru yanlış

1 yıl önce

sfros
sfros

Sayılabilen nesneler tekil kullanılamıyor kullanılacaksa başına a/an gerejiyor

5 ay önce

thame7

There were no research laboratory nin olmasi lazimdi bence..

1 hafta önce

auzun

turkcesinde cogul cevrilipte ingilizcesinde neden tekil olarak kullaniliyor, laboratory boyle mi kullaniliyor?

3 yıl önce

trda

they did not have any laboratory neden olmuyor?

3 yıl önce