"What was her analysis?"

Tłumaczenie:Jaka była jej analiza?

3 lata temu

5 komentarzy


MariuszFolman

Nie powinno być: Jakie były jej analizy?

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod

Nie. Słowo "analysis" jest pochodzenia greckiego i tak wygląda jego forma liczby pojedynczej. Forma liczby mnogiej to "analyses" (więcej na ten temat w artykule "Liczba mnoga rzeczowników").

Ale wcale nie trzeba tego wiedzieć, by odpowiedzieć prawidłowo - wystarczy pamiętać, że forma czasownika "was" jest stosowana z liczbą pojedynczą, a z liczbą mnogą - forma "were".

4 miesiące temu

JeremiPiela

A dlaczego nie "Co było jej analizą?"

3 lata temu

BolekLolek7

Dobre pytanie. Kto wypowie się?

1 rok temu

bodo99
bodo99

W poprzednim ćwiczeniu sami piszecie że chodzi o analizy a teraz temu zaprzeczacie? Proszę o więcej konsekwencji.

9 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.