"Irememberthetimeswhenyoufail."

الترجمة:أتذكر الأوقات التي تفشل فيها.

منذ 4 سنوات

10 تعليقات


nogaaly

ياريت شرح قاعدة when لما تيجى فى منتصف الجملة

منذ 4 سنوات

akaharby

معنى الكلمه نفسه سواء في بداية الجمله او في المنتصف، الفرق الوحيد هو ترتيب الجمله ووضع فاصله بعد اول جزء:

When you were young, I got married.

I got married when you were young.

منذ 4 سنوات

nogaaly

شكرا على الرد بس انا مش قصدى المعنى انا قصدى امتى بنجبها لاما تكون اسم موصول هى و what و that و while وwhose

منذ 4 سنوات

akaharby

آسف، مافهمت سؤالك، اكتب سؤالك بصياغه اخرى

منذ 4 سنوات

nogaaly

اقصد ضمائر الوصل مش اسم الوصل امتى بنجبهم فى منتصف الجملة الفروق مابنهم يعنى بس تمام المشكلة اتحلت شكرا :)

منذ 4 سنوات

akaharby

استخدام that افضل من when

منذ 4 سنوات

obad80
obad80

انا اتذكر اوقات خسارتك

منذ 3 سنوات

AlaaM.Reha

التي فيها تفشل =التي تفشل فيها .. ليه يقولي غلط بقي

منذ سنتين

EbrahimElDosoky

كل مره بغلط فيها عشان غلطه تافهة مش عارف محددين الترجمه وهية ليها تراجم تانية كتير

منذ سنتين

BZtK9
BZtK9

ترجمة الجملة ليست دقيقة المفروض when تعني عندما يعني الجملة يجب ان تكون انا اتذكر الاوقات عندما انت تفشل

منذ شهرين
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.