1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "How many apples do you have?"

"How many apples do you have?"

Fordítás:Hány almád van?

November 26, 2014

10 hozzászólás


Fehersolyom

Haminiá-posztijuháv


evairenpinter

Hány almád van?


Danee93

Jelenleg egy sem


Pola51

Nem értem, hogy, ha már van egy kérdőszó a mondat elején, akkor miért kell a "do" a neked van elé?


szdd9

a mondat szerkezet úgy van hogy kérdőszó; segédige; alany; főige; határozó szavak; ... és a kérdő szó az "how many apples" a segédige a "do" alany "you" főige "have" :)


Pola51

Köszönöm, érthető volt.


hakapeszi1967

Miert nem jo a "hany almad van neked" ? Ezt nem ertem


szabo-judit

.. én is ezt írtam Hány almád van? Honnan lehet tudni, hogy többesszám?


Maci1946

A many + többes számot a megszámlálható főnevekkel, a much + egyes számot pedig a nem megszámlálható főnevekkel kell használni!


JanosGrenc

nem hallható jól a hangfelvételen az "apples" (többesszám). Egyesszámként hallható (apple)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.