A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"How many apples do you have?"

Fordítás:Hány almád van?

3 éve

9 hozzászólás


Fehersolyom

Haminiá-posztijuháv

1 éve

evairenpinter

Hány almád van?

3 éve

Danee93

Jelenleg egy sem

1 éve

Pola51

Nem értem, hogy, ha már van egy kérdőszó a mondat elején, akkor miért kell a "do" a neked van elé?

2 éve

szdd9

a mondat szerkezet úgy van hogy kérdőszó; segédige; alany; főige; határozó szavak; ... és a kérdő szó az "how many apples" a segédige a "do" alany "you" főige "have" :)

2 éve

Pola51

Köszönöm, érthető volt.

2 éve

hakapeszi1967

Miert nem jo a "hany almad van neked" ? Ezt nem ertem

1 éve

szabo-judit

.. én is ezt írtam Hány almád van? Honnan lehet tudni, hogy többesszám?

1 éve

JanosGrenc

nem hallható jól a hangfelvételen az "apples" (többesszám). Egyesszámként hallható (apple)

8 hónapja