1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What does the engineer say?"

"What does the engineer say?"

Fordítás:Mit mond a mérnök?

November 26, 2014

9 hozzászólás


ennlacc

What does the fox say? :D


oregkvinto

az előző példamondatban az volt az egyik helyes megoldás hogy mit üzen az újság.gondoltam kipróbálom itt is hogy mit üzen de nem jött be!így jártam,mert egyébként alaphelyzetből én is azt írtam volna be hogy mit mond!


csaba885

Szerelot is jelent..


dobosiati

Az engenieer nem jelent gépészt is? Mert nekem nem fogadta el...


nagygabro

vagy szerelőt... :-) be is jelentem hibának...


cdarazs

Szerelot elvileg el kellene hogy fogadja


KoAd84

ez igy helyes szerkezetileg?!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.