A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What does the engineer say?"

Fordítás:Mit mond a mérnök?

0
3 éve

7 hozzászólás


ennlacc

What does the fox say? :D

10
Válasz13 éve

oregkvinto

az előző példamondatban az volt az egyik helyes megoldás hogy mit üzen az újság.gondoltam kipróbálom itt is hogy mit üzen de nem jött be!így jártam,mert egyébként alaphelyzetből én is azt írtam volna be hogy mit mond!

2
Válasz3 éve

csaba885

Szerelot is jelent..

1
Válasz2 éve

dobosiati

Az engenieer nem jelent gépészt is? Mert nekem nem fogadta el...

0
Válasz3 éve

nagygabro

vagy szerelőt... :-) be is jelentem hibának...

0
Válasz3 éve

LajosSzoln

Á

0
Válasz1 éve

cdarazs

Szerelot elvileg el kellene hogy fogadja

0
Válasz10 hónapja