A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What does the engineer say?"

Fordítás:Mit mond a mérnök?

3 éve

7 hozzászólás


ennlacc

What does the fox say? :D

3 éve

oregkvinto

az előző példamondatban az volt az egyik helyes megoldás hogy mit üzen az újság.gondoltam kipróbálom itt is hogy mit üzen de nem jött be!így jártam,mert egyébként alaphelyzetből én is azt írtam volna be hogy mit mond!

3 éve

csaba885

Szerelot is jelent..

2 éve

dobosiati

Az engenieer nem jelent gépészt is? Mert nekem nem fogadta el...

3 éve

nagygabro

vagy szerelőt... :-) be is jelentem hibának...

3 éve

LajosSzoln

Á

1 éve

cdarazs

Szerelot elvileg el kellene hogy fogadja

10 hónapja