"IdrinkwhenIwant."

Tłumaczenie:Piję, kiedy chcę.

3 lata temu

30 komentarzy


Flager666

no wreszcie coś z sensem :)

3 lata temu

Voyt3c

Motto niezależnych pijaków :)

1 rok temu

Stas456449

Którym jesteś

5 miesięcy temu

MajaOpara

Napisałem piję kiedy tylko chce ,a to mi nie uznało!!!czy ktoś rozumie!!!! >:( 》:( 》:(

2 lata temu

MajaOpara

Znaczy napisałam

2 lata temu

Yola448704

kiedy tylko/ kiedykolwiek - whenever
kiedy - when

8 miesięcy temu

Glaziu1

Napisaøem, pijé kiedy pragnę i mi nie uznaøo

2 lata temu

CHDZRDB

Za swoje piję ile chcę.

3 lata temu

EissiNyan

Tak mowi kazdy alkus

1 rok temu

Paulina844094

Nie uznaje słowa "pije, chce" ponieważ po polsku jest to w 3 osobie w 1 osobie po polsku pisze się: piję, chcę.

2 miesiące temu

JustynaKam14

Pije kiedy chce

9 miesięcy temu

JustynaKam14

Piję,kiedy chce

9 miesięcy temu

Ludomira

trzecie tłumaczenie mam dobre, a ciągle na czerwono , że złe!!!

3 miesiące temu

AmeliaS10

Napisałam "Ja piję kiedy chcę" a wyświetliło się że źle i powinno być "Ja piję kiedy chcę" - przecież to jest to samo ×D

9 miesięcy temu

Tosia300512

H

1 rok temu

Zuzia926878

Możecie mnie obserwować będe pomagać w każdym zadaniu I wpisywać fajne rzeczy.

1 rok temu

KingaMiku

nie zalicza pije kiedy chce (pisze do pierwszej osoby liczby pojedynczej)

3 lata temu

AnnaWojtko1

Bo musi być chcĘ

1 rok temu

LGNexus1

Mi tak samo...

3 lata temu

PiotrMaliszewski

a jak będzie : Pije kiedy mam na to ochotę ?

2 lata temu

werka210051

O to ciewake tez bym chciala wiedziec

2 lata temu

hania3211

Niemam pojęcia

2 lata temu

ws_harry

A nie może byc pije kiedy mam ochotę?

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Piję kiedy mam ochotę = I drink when I feel like it / I drink when it takes my fancy

Podobny ale nie dokładnie tak samo

3 lata temu

werka210051

Dziwne to tlumaczenie choc sensowne ale watpie aby bylo w uzyciu mysle ze na bank jest jakas latwiejsza i bardziej przyswajalna forma

2 lata temu

Draco_Potter

też się nad tym zastanawiam

3 lata temu

GrzegorzZa35157

raczej. Nie. Moim zdaniem pije jiedy mam ochote bylo by i drink when i got taste for it

2 lata temu

KrzysztofM107703

I co chcę...

2 lata temu

hania3211

Niewiem:-D ;-)♡ ♥

2 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.