Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I drink when I want."

Tłumaczenie:Piję, kiedy chcę.

3 lata temu

9 komentarzy


Flager666

no wreszcie coś z sensem :)

3 lata temu

Voyt3c

Motto niezależnych pijaków :)

1 rok temu

MajaOpara

Napisałem piję kiedy tylko chce ,a to mi nie uznało!!!czy ktoś rozumie!!!! >:( 》:( 》:(

2 lata temu

MajaOpara

Znaczy napisałam

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

kiedy tylko/ kiedykolwiek - whenever
kiedy - when

6 miesięcy temu

Glaziu1

Napisaøem, pijé kiedy pragnę i mi nie uznaøo

1 rok temu

CHDZRDB

Za swoje piję ile chcę.

3 lata temu

EissiNyan

Tak mowi kazdy alkus

11 miesięcy temu

Paulina844094

Nie uznaje słowa "pije, chce" ponieważ po polsku jest to w 3 osobie w 1 osobie po polsku pisze się: piję, chcę.

2 tygodnie temu

Powiązane dyskusje