1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She listens to the radio in …

"She listens to the radio in the morning."

Çeviri:O, radyoyu sabah dinler.

November 26, 2014

6 Yorum


fatih19.03

Buradaki to ne anlama geliyor


ayse994498

Guncelleme sonrasi cevap bolumu yazdıkça yukari çıkıyor ve yazdigimi tam göremiyorum


MuhammedEm503160

O sabah radyo dinler. Neden olmaz ki?


Selcen_Ozturk

olur aslında. "listen to the radio" genel olarak radyo dinlemek ya da belirli bir radyoyu dinlemek anlamında kullanılabilir. bu tip durumlarda rapor etmeyi unutmayın


Viforvendetta

"o sabah radyoyu dinler"


YakupOnal

to = -e,-a,için anlamında kullanılır ve de sağda solda demek için "to the right" gibi kullanılır. Ama bu cümle hatalı. to kesinlikle bu anlamda kullanılmamalı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.