"We read."

Traducere:Noi citim.

November 26, 2014

13 comentarii
Această discuție este blocată.


ciocanMari7

Merge bine ...multumesc


Alex284078

Am scris cu litera mare si e greșit.... ❤❤❤


MirceaMari13

Am scris corect si la noi citim si nui bine nu mai inteleg de 3 zile tot repet ma cam irita la creier


Alex462707

Am scris cu litera mare la inceput si am pus si punct la sfarsit si spune ca nu e corect


Karmelita682148

E super..am scris corect


Raluuoo

She pronounces the verb at the past tense and it's confusing the user. Please make some adjustments because we are losing hearts for basically nothing. Thank you.


HP777M

BAAAAI E RID NU RED RED SE ZICE LA TRECUT

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.