"O bize haber verdi."

Çeviri:She informed us.

3 yıl önce

18 Yorum


senersemra

to us olmaz mı ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. to inform someone= birine haber vermek

3 yıl önce

semih159

'he gave news' dedim olmaz mı acaba, kullanılmaz mı

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"he gave news to us" birebir çeviri, kabul edebiliriz ama pek bu şekilde bir kullanım yok.

inform someone ya da let someone know kullanılır daha çok.

"give news" yani gerçekten haber niteliği olan bir şeyi iletmekmiş gibi gleiyor kulağa

3 yıl önce

semih159

teşekkürler

3 yıl önce

koinceler

She reported us

3 yıl önce

furkangokbakar

she let us know neden olmuyor

3 yıl önce

Burcu486427

He gave news to us yazdim kabul etti :D inform aklima gelmedi

2 yıl önce

Esila262907

She reported us niye olmuyor

2 yıl önce

AhmetAkdi

"He told us" neden olmaz

3 yıl önce

emotionalman

'' o anlattı'' olur o zaman. ama ''neyi'' anlattı..

3 yıl önce

Alpdawg

he give us the news değil mi ?

2 yıl önce

emotionalman

give '' vermek'' , informed '' haberdar etmek''. yani sizin yazdığınız biçimde, (ki doğrusu "he gave news to us") , kullanımı yok. genel kullanım informed şeklinde.

2 yıl önce

Hande641231

To var mı yok mu? To us?

1 yıl önce

zin38139

Was i neden kabul etmedi

1 yıl önce

emotionalman

To be(Am,Is,Are) fiili geçmiş hali (Was Were) bunlar cümlede fiil olmadıgı zaman kullanılır.

1 yıl önce

VolkanSaylan

She has informed.... Neden olmuyor?

1 yıl önce

CorneliusL20
CorneliusL20

"O bize bilgi verdi."

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.