1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I miss you."

"I miss you."

Çeviri:Ben seni özlüyorum.

November 27, 2014

19 Yorum


tanricasivenus

Miss' in bircok anlami var. 1.= ozlemek 2.= kacirmak 3.= bayan :-)


UmutGrzl

Miss in kaçırma anlamıda var peki bu cümlü Ben seni kaçırırım veya kaçırıyorum olamazmıydı, nasıl ayırt edebiliriz?


SancarE

seni kelimesi yok


yyildirim02

ben özlerim seni yi neden kabul etmedi ???


tr_ozge468

Ben seni özlerim... Duo efkârlandırdı bizi :[


gold_roger

i am missing you ne oluyor ozaman


incikin_

İngilizcede "like, love, want, hate" vs. bazı fiiller continuous tense ile kullanılmıyor.
Dizi veya filmlerde "I'm loving* you." duyduğunuzu hatırlıyor musunuz mesela?

Bazı fiiller ise simple tense (örn. geniş zaman) ile ve continuous tense (örn. şimdiki zaman) ile kullanıldığında farklı anlamlara geliyor. "Miss" fiili bu gruba dahil.

● I miss my sister. = Kardeşimi özlerim/özlüyorum.
● My wallet is missing! = Cüzdanım kayıp! (kayıp/eksik/yerinde değil)

Yalnız tabii şarkı sözlerine bakarsanız, her zaman her şey mümkün.


Tahsin342433

Sarki sozlerinde genelds yanlis mi kullaniyorlar


SongulKarc

Seni özlüyorum...oluyo


Umut.Ozan

Ben özlüyorum seni neden olmuyor


elifbaltan1

Neden acaba.... Devrik bi cümle olduğundan olabilir mi?


koraygokmenn

i miss u kabul etmedi... saçma.


MehmetAliK48969

sosyal medyada you u olarak kullanılıyor


umit060

"özlüyorum seni" olmaz mı


EBK5

Cümle devrik olmamalı ne soruyosa onun cevabına göre yazmalısın ama kendin çevirirken olur tabiki


DilsadeGungor

geniş zaman dersi değil mi? Şimdiki zaman değil ki


Kvelxx

durum fiilleri ing almaz love, know, feel...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.