"The technique is a success."

Fordítás:A technika sikeres.

November 27, 2014

8 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


LszlUgrai

Valószínűleg azért kell az a, mert a siker főnév. Gyakorlatilag a mondat azt jelenti, hogy a technika egy siker.


johalasz46

Így is elfogadja! - 2022.01.


dmVlgyi

Miért kell az "a"?


TAGabor

Felvetődik a kérdés, hogy az angolok melyik mondatszerkezetet használják inkább? Elvileg mindkettőnek azonos a fordítása. The technique is a success. The technique is successful.


ironcameleon

Egyformán használják mind a kettőt.


Janos2015

Miért nem jó ha kis betüvel kezdem a mondatot?


vasvariistvan

Nem szokta észrevenni. Lehet hogy más volt a baj.


Janos2015

Lehet, legközelebb ideírom mit írtam.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.