Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"She is at lunch."

Traducere:Ea este la prânz.

acum 3 ani

17 comentarii


tincuta4

Eu am scris ea este la masa si a considerat ca e gresit. In romana exista si versiunea asta. Ar trebui adaugata ca fiind corecta.

acum 2 ani

sorinaiustina

varianta in romana e nenaturala - ea e in pauza de pranz? la ea e momentul pranzului?

acum 2 ani

DDeennyyssa

Am avut variantele: e este prânz la, iar eu am pus : este la pranz, iar el\ea m-a corectat zicandu-mi ca e gresit si a zis ca varianta corecta este: Ea este la pranz. Eu nici macar nu aveam varianta '' Ea''

acum 3 ani

andrandrusca

Este corect și fară "ea".

Dacă nu ți-a acceptat înseamnă că era o problemă tehnică, mie îmi acceptă de fiecare dată.

acum 2 ani

iris16029

Varianta "Ea" lipseste.

acum 3 ani

borfotin

Lipsesc variantele corecte de raspuns "Ea"

acum 3 ani

iulian504498

Ea ...lipseste din context

acum 3 ani

Xname09
  • tuturor )) sau Ea ia pranzul sau ea este in pauza de pranz ,ce face totusi ea :D ?
acum 2 ani

IGODIG

Nu recunoaste corect. Corectati

acum 3 ani

BarbieriAl

Ea lipseste

acum 2 ani

SoftStay

Varianta ea lipseste

acum 1 an

AlexiaIoan448630

Aici zice ''She is at lunch'' care înseamnă ''Ea este la prânz'' dar nu ar fii mai corect să scrie ''She eat the lunch'' adică ''Ea mănâncă prânzul'' ?

acum 1 an

damu900442

Aici propozitia tine sa ne spuna unde este fata, adica "ea este la prinz".

acum 1 an

lucianitoi

De ce nu este corect,"Ea este la masa?"

acum 1 an

BeatriceEl295852

E la pranz????????...........nu mai am cuvinte................ooooookkkkkkk...........fie!

cu 7 luni în urmă

BeatriceEl295852

Acum ca am pus celalalt raspuns imi zice ca ce am scris inainte e corect!!!!Ceeeeee??????????!!!!!!!

cu 7 luni în urmă

BeatriceEl295852

Acum zice cealalalta varianta

cu 7 luni în urmă