A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A szoknyáim szürkék."

Fordítás:My skirts are gray.

3 éve

5 hozzászólás


pktibi
pktibi

Valaki tudna segiteni hogy mikor hasznaljuk az ''are''-t es mikor az ''is''-t? Peldaul ebben a mondatban miert ''are'' es nem ''is''

3 éve

galnekkriszta

Ha többesszám van akkor "are", ha egyesszám akkor "is".Például: A szoknyám szürke: My skirt is gray.

3 éve

horvath_erika

Nagy segitseg,kosznom ,en sem ertettem mikor "is",es mikor "are",es mar tobbszor vesztettem eletet ez miatt.

3 éve

LHanna8

Azért mert ha többesszám van pl. Szoknyáim, akkor "are"-t kell használni, de ha az lenne, hogy: "A szoknyám szürke." akkor "is" kellene, mert ott egyesszám van.

5 hónapja

GabriellaH51825

Az are-t többes számnál hasznaljuk

1 hónapja