"I listen to songs."

Tłumaczenie:Słucham piosenek.

4 lata temu

15 komentarzy


RadoslawGlb

Fajnie by było, gdyby Duolingo określało np. kolorem tła, takie nierozłączne sformułowania: "need to" , "listen to", "of the" Wielu z nas pewnie jest wzrokowcami i to by utkwiło. Albo kolorami określało części zdania cos+cos coś+coś. Czasownik, podmiot, orzeczenie.

1 rok temu

RznCscvB

Popieram, to bardzo dobry pomysł :-)

7 miesięcy temu

Snakewithoutlegs

A co z " Wsluchuje sie w piosenki"

10 miesięcy temu

pelci

"Piosenek "są w dopelniaczu czy tu nie powinno być "of"

3 lata temu

bartnicka1

Wydaje mi się, że zawsze po ,,listen" występuje ,,to " Np. I listen TO music :)

2 lata temu

buskes76
  • kogo, co? - słucham , czytam, maluję, wiozę , podnoszę - biernik !
1 rok temu

Yola448704

buskes76, po polsku mówi się:

Słucham jednej piosenki!
Słucham wielu piosenek!
Słucham ciebie jak radia! (kogo? czego? - dopełniacz)

11 miesięcy temu

AniaEmilka

Nie

3 lata temu

WeronikaB2

Miałam tłumaczenie ze słuchu. I bardziej odpowiednie wydało mi się tłumaczenie "I listen two songs" ktorego niestety nie zaliczyło. Czy jest jakaś możliwość aby to wyłapać poprawnie?

3 lata temu

katiiik83
katiiik83

It would have to be: "I listen to two songs" so it would make sense.

3 lata temu

MV005

Zgadza się,wtedy zdanie powinno być "I listen to two songs",bo samo listen to oznacza słuchać e.g. I listen to two songs at the same time

2 lata temu

robjuc
robjuc

czy "słucham piosenki" nie jest poprawne w języku polskim?

3 lata temu

bat400870

Jest ale tu masz liczbę mnogą - songs czyli czyli slycham piosenek

2 lata temu

JanKowalsk61389

Te piosenki. Liczba mnoga.

2 lata temu

Yola448704

JanKowalski61389, Można powiedzieć:
Podobają mi się te piosenki/ Lubię te piosenki,

ale, jeśli chodzi o słuchanie, poprawnie mówi się:
Słucham tej piosenki, Słucham TYCH PIOSENEK.

11 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.