1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Potřebuji mýdlo."

"Potřebuji mýdlo."

Překlad:I need soap.

November 27, 2014

21 komentářů


Robert597849

Jsem jediny, koho cleny privadi k silenstvi?!


Vladao

Nejste jediný Robert597849, Zjistil jsem, že v Angličtině a Španělštině se používají přibližně stejně a v Turečtině a Češtine se nemusí používat vůbec, i když v mluvené řeči to tam používají lidé často velice zbytečně. Osobně si myslím, že v mluvené angličtině díky různým aplikacím a komunikaci na netu postupně vymizí . . :-)


55veny

Fakt? Tak to se asi začnu učit turecky. :-)


JanaSlovak

Prosím, proč tam nemůže být the soap?


JarmilaHer

Jo to by mě taky zajímalo, já zase koketuji s a soap


LiS0407

Já jsem taky pro "a soap"


davidbartos2580

Nemám pocit, že by som sa pred používaním Duolinga staral o členy. Som rád, že som sa práve tu ich začal poriadne učiť aj keď často musím tipovať ;-)


JarmilaHer

Ne je nás víc


Vladao

Proč není člen u "soap" , patří to mezi ty pomnožné ? Existuje někde seznam takových slov?


kacenka9

Ano. Soap se meri na kostky, nebo tekute na litry, ale je to hmota.


martin.sobolik

Taky jsem na to teď narazil.


Vra839510

Prosím vás jsem úplný začátečník člen "The" chápu jako u předmětů který vidím, na který mohu ukázat. Pak člen "a" chápu jako to co je a nemusím ho nutně vidět. Tady u věty "Potřebuji mýdlo" to chápu jako - Je mi jedno jaké mýdlo, hlavně abych se mohla umýt. Proto jsem tam dala člena "a". A zjišťuji, že tam žádný člen nemusí být! Jak to tedy je?


kacenka9

Videni a nevideni nema s cleny nic spolecneho. ZKuste tento clanek, snad vam to, alespon castecne, osvetli.

https://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles


eznkovRena

rekla bych ze : I need a piece of soap - je správně. Upřesnuji , ze chci jedno mydlo a ne neco tekuteho.


sarka494415

Napsala jsem to sice správně, ale ořesto bych chtěla vědět, proč se v té větě nepíše i cken ...."I need a soap."


Jitka709231

A může být" I need some soap" ?


jgstcd

O tom kde uznavat "some"/"any" se prave vede v inkubatoru diskuze. Zatim velmi pomalu. Chce to konzistentni pristup, ale ten se zatim nenasel.


JarmilaHer

Proč tam není the soap nebo a soap


eznkovRena

přečtěte si, prosím, celou diskuzi , je to tady několikrát vysvětleno .


hanabur

nejste jediný je v tom pěkný chaos

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.