"Ea are copii?"

Traducere:Does she have children?

November 27, 2014

8 comentarii
Această discuție este blocată.


ingridsirghi

Nu se foloseste has la he, she it??


fantomitzah

Citește aici despre forma interogativă.
Verbul auxiliar îl acorzi cu subiectul (”does” cu ”she”), iar verbul principal îl pui la infinitiv (”have”) indiferent de persoană.


LusztM

Nu pot sa deschid link-ul


SilviuGabr4

De ce a pus does in fata ?


BenYoung84

Este inversiune de subiect-verb pentru întrebări.


Buca989760

Am raspuns corect si l.a luat incorect...


costin1icolai

La mine nu îmi accepta


PatruIon

Unde să citești???! nu se deschide!!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.