Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I had died."

Çeviri:Ben ölmüştüm.

3 yıl önce

38 Yorum


Oguzhankahraman

Reenkarne olmuş bu cümleyi kuran arkadaş. Işığı görmüş :D

3 yıl önce

lilacseason

insan yaşarken de ölebilir arkadaşlar reenkarne olmaya ne gerek var

2 yıl önce

HilalPavlo

"ölmüştüm"olabilir ama "öldüydüm" diye bir çeviri yok.

3 yıl önce

BordoKravat

Was were öldüydüm anlamı verir

5 ay önce

turappekmez

bende onu dıyorum yahu :D öldüydüm nedir cok guldum buna :D

3 yıl önce

bilgekaganylmz

Öldüydüm ne alaka? Zaten doğru cevap ölmüştüm

1 yıl önce

MustafaVar9

I saw a light :)

1 yıl önce

denizkurtu

Cümleyi duzeltmisler arkadaşlar. Ben ölmüştüm kabul ediyor

2 yıl önce

sawashian
sawashian

Biz hergün ölüp ölüp diriliyoruz zaten, neye şaşırıyorsunuz ki? :)

1 yıl önce

Lodorf2

Bende yakında doğacağım arkadaşlar. Niye bu kadar güldünüz ki?

8 ay önce

Asafhan1

Kalbi duran nefes almayan biri tıbben ölmüş oluyor müdahale sonrası tekrar hayata tutunan biri olabilir mesela

1 yıl önce

mr.nerd.5
mr.nerd.5

Töbe de Xd ve "had + V3" şu ekleri karşılıyor: miş-ti (Geçmiş zaman Rivayeti).

9 ay önce

Bar913005

Bu nedir

1 yıl önce

ali210897

öldüydüm ne ulan

1 yıl önce

SinemYldrm9

Bende öyle diyecektim

1 hafta önce

MCosan
MCosan

Öldüydüm. :D

2 yıl önce

Oro6

köylü ağzı olmuş öldüydüm nedir :)

2 yıl önce

zomanski

beyler bu çeviriyi yapan almanya veya avrupa türkü muhtemelen.

2 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

Mood

11 ay önce

firatdmf

Arkadaş, ''I had died'' ile ''I had die'' arasındaki farkı biri söyleyebilir mi lütfen ?

2 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

Benim anladigim kadariyla, had ten sonra duzensiz fiillerin 3. Hali kullanilirken digerlerinin -ed takisi almasi gerekiyor.

Subject+had+v3

2 yıl önce

KeremKorkm6

1.Ölmüştüm , 2.Ölüme sahiptim gibi saçma birşey oluyor . 1.de had fiilinden sonra died ı fiil olarak yazıyoruz ve mış + dı oluyor . 2.de ise had fiilinden sonra die yazarsak die isimdir (ölme,ölü)

1 yıl önce

Yusufunay

ölü adam nasıl konuşur arkadaş?

2 yıl önce

AliErenPasa

ben ölmüştüm o yüzden buradayım

2 yıl önce

gulsah385118

Arkadaşlar cok acil bu deyimin çevirisini yaparmisiniz "to know someone inside out"

1 yıl önce

MuratYuksel44

Birini (içten dışa) tümüyle tanımak, olsa gerek.

5 ay önce

GizemMirag1

Çeviriyi yapan İsmail yk

1 yıl önce

arf957392

Reankarnasyoncumuymus acaba

2 yıl önce

BarborosHa

Oooo butun ask adamlari toplanmis adamlar kici kirik cumleyi nerdeyse ilahi aska bagliyacak :):)

1 yıl önce

ResulOzen

Qweqwqseqewqweqrqr

1 yıl önce

AlminaBort

Tövbe tövbe..!! Aslında cümle yazarken mantık hatası yapmamak gerekirdi ama yapmışlar!!!! :D

2 yıl önce

Metelia

Tövbe tövbe ile yabancı dil öğrenmenin hiç bir alakası yok. Her türlü kelime örnek verilebilir. Bu da sizi her türlü kelime kurabilmeye hazırlar.

10 ay önce

turappekmez

öldüydüm ne kürtçemi bu :Dd

3 yıl önce

firatdmf

Gel sana bedava kürtçe özel ders vereyim de biraz bilinçlen :)

2 yıl önce

polatferhat

kürtçe: ''mıriyabum''

3 yıl önce

NeseMilla

Bu nasıl cümle!!!?

3 yıl önce

microsocket

Şarkılarda örneğine rastlayabilirsiniz.

3 yıl önce

ugurcansayan

"I had died before I rekt that scrub."

3 yıl önce