"Bărbații beau apă."

Traducere:The men drink water.

November 27, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


saikamoon

Eu nu am înțeles care e faza cu "drink" și "drinks" ! Unde se folosesc?


fantomitzah

Citește aici despre timpul prezent.
Apare ”s”-ul doar la persoana a treia singular.


padurarude1

Nu am inteles propozitia


Akali2008

Eu nu am pus punct si îmi spune ca e greșit


Cristian793904

Doar pentru ca auto corectorul a decis să scrie Men cu literă mare asta nu înseamnă că este gresit

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.