"Ennek vége."

Fordítás:It is over.

4 éve

10 hozzászólás


gykriszti02

Beírtam hogy "it's game over." :D

3 éve

Boggi23

De az hogy game nem is volt ott

3 éve

Davidlovas

Azért ez nehéz :O

3 éve

nemesgr

A "This is the end" nem ugyanazt jelenti?

4 éve

Eirena76

Nem, amit te írtál, annak a jelentése "Ez a vége".

3 éve

PlAndrs3

És a "This ends"

1 éve

annaaun9

Es az nem jo hogy It ends?

2 éve

szaszmihal

Nekem azt irta h "it is gone" az it is final miert nem jo?

3 éve

sabbathka

Nekem "It is over"-t ír megoldásnak, s ez a szó eddig még nem is szerepelt (más feladatoknál is volt már így)

2 éve

pyllangomano

Én azt írtam, hogy It is finished, és nem fogadja el. Pedig tudtommal az It's az It is rövidítése.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.