Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We need them, and I hope that they support us."

Переклад:Вони потрібні нам, і я сподіваюсь, що вони підтримують нас.

3 роки тому

17 коментарів


chmil_v

Робити різницю між "сподіваюсь" і "сподіваюся" і позначати, як помилка, - це, думаю, занадто!

2 роки тому

MichaelMaximjuk

А нічого, що перше слово "We", що має переклад "Ми", а не так як зазначено в перекладі.

3 роки тому

SergioRuido

Специфіка перекладу англійського речення зі словом need - в перестановці займенників в українській. I need you- Ти потрібен мені. Це може трохи заплутати.. Можна сказати і слово в слово - Я потребую тебе. Але так не часто говоримо, та й контекст трохи інший..

3 роки тому

MichaelMaximjuk

дякую за відповідь!

3 роки тому

Milkho
Milkho

в майбутньому одразу пропонуйте свій варіант перекладу, це допоможе вам й модератору швидше зорієнтуватися.

3 роки тому

Wasyl_lwiw

Сподіваюся і сподіваюсь ????????

1 місяць тому

OleksandrKuksa

Правильно буде: "Ми потрібні їм, і я сподіваюсь, що вони підтримують нас."

4 місяці тому

KiriloLozi

Дослівно - "Ми їх потребуємо..." Тобто - "Вони потрібні нам..."

3 тижні тому

Kessi21299

Відколи we , перекладається як вони ?!

3 місяці тому

oksans16

Сподіваюсь чи сподіваюся- велика різниця?

1 місяць тому

Maryna966709

Вони нам потрібні і я сподіваюся що вони підтримають нас

Такий переклад ви рахуєте помилкою?

1 місяць тому

1Jwl4

Чому I hope не можна перекласти як "я надіюсь"? Hope прекладається як надія

5 місяців тому

KiriloLozi

"сподіваюся"

1 місяць тому

hlLf13
hlLf13

Нам потрібні вони..

1 місяць тому

7AWu3
7AWu3

Двічі одне і те ж позначається як помилка. Як це зрозуміти? Адже відповідь слово до слова така ж як і контрольна?

3 тижні тому

mariia179786

Ми потребуємо їх ...

2 тижні тому

Andrii418202

"Ми потрібні їм і я надіюся що вони підтримають нас" не примає

3 місяці тому