Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We need them, and I hope that they support us."

Переклад:Вони потрібні нам, і я сподіваюсь, що вони підтримують нас.

3 роки тому

20 коментарів


chmil_v

Робити різницю між "сподіваюсь" і "сподіваюся" і позначати, як помилка, - це, думаю, занадто!

2 роки тому

MichaelMaximjuk

А нічого, що перше слово "We", що має переклад "Ми", а не так як зазначено в перекладі.

3 роки тому

SergioRuido

Специфіка перекладу англійського речення зі словом need - в перестановці займенників в українській. I need you- Ти потрібен мені. Це може трохи заплутати.. Можна сказати і слово в слово - Я потребую тебе. Але так не часто говоримо, та й контекст трохи інший..

3 роки тому

MichaelMaximjuk

дякую за відповідь!

3 роки тому

Milkho
Milkho

в майбутньому одразу пропонуйте свій варіант перекладу, це допоможе вам й модератору швидше зорієнтуватися.

3 роки тому

Ksyitta

Але ж можна і в чому тоді помилка?

4 тижні тому

Wasyl_lwiw

Сподіваюся і сподіваюсь ????????

3 місяці тому

OleksandrKuksa

Правильно буде: "Ми потрібні їм, і я сподіваюсь, що вони підтримують нас."

5 місяців тому

KiriloLozi

Дослівно - "Ми їх потребуємо..." Тобто - "Вони потрібні нам..."

1 місяць тому

Kessi21299

Відколи we , перекладається як вони ?!

4 місяці тому

oksans16

Сподіваюсь чи сподіваюся- велика різниця?

2 місяці тому

Maryna966709

Вони нам потрібні і я сподіваюся що вони підтримають нас

Такий переклад ви рахуєте помилкою?

2 місяці тому

1Jwl4

Чому I hope не можна перекласти як "я надіюсь"? Hope прекладається як надія

6 місяців тому

KiriloLozi

"сподіваюся"

2 місяці тому

hlLf13
hlLf13

Нам потрібні вони..

2 місяці тому

7AWu3
7AWu3

Двічі одне і те ж позначається як помилка. Як це зрозуміти? Адже відповідь слово до слова така ж як і контрольна?

1 місяць тому

mariia179786

Ми потребуємо їх ...

1 місяць тому

WUra13
WUra13

Нє, ну це просто б***ство якесь! Скільки часу пройшло, скільки звітів подано, скільки народу спотикається об це "сподіваюсЯ" - а віз і нині там! Агов, Дуо, ти ще живий?

1 місяць тому

Kindermns

Нам потрібні вони і я сподіваюсь що вони підтримують нас

4 тижні тому

Vira517552

сподіваюсь і сподіваюся це одне і теж!!!

2 тижні тому