"We spoke about him before."

Tłumaczenie:Rozmawialiśmy o nim wcześniej.

3 lata temu

11 komentarzy


Ryszard56

jak zmiana szyku - po polsku! - może być błędem... skoro my znamy ten język lepiej od twórców programu?

2 lata temu

daemonx

"wcześniej o nim rozmawialiśmy" uznaje za błędne...dlaczego?

3 lata temu

MaciejWasy

Nie dodali prawdopodobnie tego do szablonów odpowiedzi.

3 lata temu

czarnuszkaa

Dlaczego Mówiliśmy o nim wcześniej nie może być? Speak znaczy mówić

3 lata temu

Amarellka

całe szczęście że zdania się przeplatają. dzięki temu nie klasyfikujemy ich w odpowiednie szufladki tu past a tu present.

3 lata temu

Mateusz525193

Czemu jak napisałem: Wcześniej rozmawialiśmy o nim - to pisze że zrobiłem literówki i powinno być Wcześniejrozmawialiśmy o nim?

1 rok temu

PeterJackd

Z powodu określenia czasu tutaj jest past simple a nie present perfect (zdanie jest w temacie do present perfect)?

3 lata temu

pyly91
pyly91

Czy w tym przypadku można by również powiedzieć We had spoken about him before? Jest użyte słowo before czyli czas zaprzeszly. Czy źle to rozumiem?

1 rok temu

Dobromi

Wcześniej o nim rozmawialismy

2 miesiące temu

Ludomira

spoke- to chyba 0n mówił, a "we" to może - spoken

3 lata temu

rafalpopek
rafalpopek

Nie, to są różne formy odmiany czasownika nieregularnego speak-spoke-spoken . Dla trzeciej os. l.p. dodajemy końcówkę "s" w present simple.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.