"Eu dorm în timpul prânzului."

Traducere:I sleep during lunch.

acum 4 ani

6 comentarii


alexalinguo

while inseamna " in timp ce " si este mereu urmat de catre un verb, iar during este mereu urmat de un substantiv

acum 3 ani

Anna386379

Merge si "I sleep in the time of lunch" ?

acum 2 ani

robertnarcisdv

de ce nu mergea while?

acum 3 ani

bogdan.feraru94

Lunch se refera la masa de pranz nu la perioada. Traducerea este gresita!

acum 3 ani

MaiaGheorg

Nu inteleg. Nu ai cum sa dormi in timpul pranzului

acum 2 ani

brandusa14

E doar o propozitie !!!

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.