"Where is the bank?"

Fordítás:Hol van a bank?

November 28, 2014

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


jelaci

Ez most mi? Mi az, hogy hol áll? Talán, hol van a bank, nem!?


GzaSzab

akkor valaki mondja már meg a bagolynak, hogy amikor azt kérdi The bank, akkor miért fogadja el azt is, hogy part? ebben a feladatban meg kekeckedik, mert az nem derül ki a szövegből hogy pontosan mire is gondol.


josko54

bank folyópartot is jelent nemcsak bankot.


LightmanHUN

Arra a 'river bank' kifejezést használják, önmagában csak a pénzintézetre mondják.


jelaci

Most meg elfogadta!


Tamas51

Még egy bagoly véleménye is változhat.


braun465775

Már írták, de én is felteszem a kérdést: bank korábban partot is jelentett, akkor most miért nem jó? Vagy ott javítsátok, ahol az egyszerű "bank"-hoz nem írtátok, hogy river, vagy itt! Légyszi, döntsétek el, hogy melyik a helyes, mert elsősorban tanulni szeretnék itt, nem azt nézni, hogy az "okosok" hogyan osztják egymást vagy a - sokszor jogos - értetlenkedőket. Köszönöm!


Tamas51

bank fn pénz, pénzintézet persely,pénzgyűjtő kazetta bank fn töltés, földhányás,földsánc,földgát homokzátony, zátony, homokpad,sziklapad folyópart, tópart árokpart, töltésoldal bánya fejtési pad, érckibukkanás biliárdasztal párnázott része, part, sziklazátony, bank fn tört. evezőspad tört. evezősor zene: billentyűzetklaviatúra munkapad, munkaasztal sorozatcsoport bank tni ját. bankot ad csontot tárol bank tsi rep bedönt bank bedönt (repülőgépet) bedől bank tni felhalmozódik,tornyosul bedől golyót biliárdasztal párnázott széléig lök bank tsi bankba tesz,betesz, bevált, ........................................stb Hova lett a barátnőd? Nem konzultáltatok előzetesen, hogy ilyen esetben hol és hogyan kell reklamálni? Használd a - hibajelentés -, - válaszomat el kéne fogadni - opciót.


Harga

Biztos jó az is, de kezdőknek nem érdemes mindent egyszerre, most még elég azt megtanulni, amit duolingo felkínál.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.