"Where is the bank?"

Fordítás:Hol van a bank?

November 28, 2014

9 hozzászólás


GzaSzab

akkor valaki mondja már meg a bagolynak, hogy amikor azt kérdi The bank, akkor miért fogadja el azt is, hogy part? ebben a feladatban meg kekeckedik, mert az nem derül ki a szövegből hogy pontosan mire is gondol.

May 3, 2015

jelaci

Ez most mi? Mi az, hogy hol áll? Talán, hol van a bank, nem!?

December 29, 2015

josko54

bank folyópartot is jelent nemcsak bankot.

November 28, 2014

LightmanHUN

Arra a 'river bank' kifejezést használják, önmagában csak a pénzintézetre mondják.

April 14, 2015

jelaci

Most meg elfogadta!

December 29, 2015

Tamas51

Még egy bagoly véleménye is változhat.

March 6, 2016

braun465775

Már írták, de én is felteszem a kérdést: bank korábban partot is jelentett, akkor most miért nem jó? Vagy ott javítsátok, ahol az egyszerű "bank"-hoz nem írtátok, hogy river, vagy itt! Légyszi, döntsétek el, hogy melyik a helyes, mert elsősorban tanulni szeretnék itt, nem azt nézni, hogy az "okosok" hogyan osztják egymást vagy a - sokszor jogos - értetlenkedőket. Köszönöm!

January 8, 2017

Tamas51

bank fn pénz, pénzintézet persely,pénzgyűjtő kazetta bank fn töltés, földhányás,földsánc,földgát homokzátony, zátony, homokpad,sziklapad folyópart, tópart árokpart, töltésoldal bánya fejtési pad, érckibukkanás biliárdasztal párnázott része, part, sziklazátony, bank fn tört. evezőspad tört. evezősor zene: billentyűzetklaviatúra munkapad, munkaasztal sorozatcsoport bank tni ját. bankot ad csontot tárol bank tsi rep bedönt bank bedönt (repülőgépet) bedől bank tni felhalmozódik,tornyosul bedől golyót biliárdasztal párnázott széléig lök bank tsi bankba tesz,betesz, bevált, ........................................stb Hova lett a barátnőd? Nem konzultáltatok előzetesen, hogy ilyen esetben hol és hogyan kell reklamálni? Használd a - hibajelentés -, - válaszomat el kéne fogadni - opciót.

January 8, 2017

Harga

Biztos jó az is, de kezdőknek nem érdemes mindent egyszerre, most még elég azt megtanulni, amit duolingo felkínál.

December 31, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.