Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Köpek atın yakınında yürür."

Çeviri:The dog walks near the horse.

1
3 yıl önce

28 Yorum


BurakDonme

The dog walks near horse olmadi atin diyebilmek icin mi - a - kullanmak gerekli

18
Cevap ver3 yıl önce

ds.dogukan

Bende anlamadım . The dog walks near horse yazdım kabul etmedi. A koymaya gerek yok diye düşünüyorum

13
Cevap ver3 yıl önce

Ladies_

The koyacaktınız. Sonucunda orada belirli bir at var. O atın yanından yuruyor

3
Cevap ver3 yıl önce

Mehmetkten2

At olsaydi the olmazdi atın oldugu icin the var

2
Cevap ver2 yıl önce

apollonp

'köpek atın yakınında yürür' cümlesinde ingilizceye çevirirken kullanılması gereken bir 'a' yoktur. 'the dog walks close to the horse' doğru cevap kabul edilmelidir ve 'the dog walks close to the a horse' yanlış bir gramerdir çünkü 'the' ve 'a' beraber kullanılamaz.

14
Cevap ver3 yıl önce

turkishkebap

Walk a bir -s koymadim diye yanlis dedi

3
Cevap ver3 yıl önce

mirayece2015

Aynen ama bir s bile cümleyi değiştirdi

2
Cevap ver3 yıl önce

Berk428163

Onemli

2
Cevap ver2 yıl önce

melih3434

Köpek atın yanında yürür diyor. Burada belli bir attan bahsediyor. Köpekler bir atın yakınında yürür olsaydı, senin dediğin gibi -a- kullanabilirdik.

1
Cevap ver3 yıl önce

VeNoMBadSp

Soruda BİR kelimesini bana gösterirmisin sayın program filozofları ?!

1
Cevap ver2 yıl önce

Kayra278279

Bir "a" demek.

1
Cevap ver2 yıl önce

Kayra278279

The olmasa olmuyomu terbiyesiz bunlar.

1
Cevap ver2 yıl önce

HaLe932029

the dog walks near the horse olmaliydi

1
Cevap ver2 yıl önce

Ismail543311

Bazen buyuk hatalara bisey demiyo kucucuk ü ye u yazsak yanlis diyo....!

1
Cevap ver1 yıl önce

Ismail543311

Bide bazen ayni soruyu soruyo dier soruda anlamini. Birinci soruya gore farkli veriyo.

1
Cevap ver1 yıl önce

Sinan_Simsek

Cümlenin başındaki A kelebek gibi durmuş.

1
Cevap ver1 yıl önce

Ironworker46

a.kullanmak.gereklimi:(

0
Cevap ver3 yıl önce

0GeniusMan0

Bi tek dog un yanina "is" yazdim diye yanlis dedi bu ne lan

0
Cevap ver3 yıl önce

Dalezgi

By ne alaka

0
Cevap ver3 yıl önce

CAN2005GS

doğru yanlış değil

0
Cevap ver3 yıl önce

Alcor944

The dog walks near the horse yazıyorum kabul etmedi The dog walks near a horse. yazıyorum kabul etmedi sıkıntı var

0
Cevap ver103 yıl önce

Morebek

Hep aynı soruları soruyorsunuz farklı kelimeler kullanmalısınız

0
Cevap ver102 yıl önce

Ertekinztu

Niye köpeğin başında a var biri yazabilirmi

0
Cevap ver101 yıl önce

AlpeKedi

şapşal

0
Cevap ver101 yıl önce

AlpeKedi

Arkadaşlar! Merhaba! "The dog walks close to the a horse" bu yanlış değil mi? "The dog walks close to the horse" doğru değil mi?

0
Cevap ver121 yıl önce

lila720485

The kelimesi ne icin kullanilir ??????

0
Cevap ver1111 ay önce

ewo374739

the dog walks near horse's bunu neden kabul etmiyor ('s ) -ın, -in anlamını veriyordu hani

0
Cevap ver1211 ay önce