"Köpek atın yakınında yürür."

Çeviri:The dog walks near the horse.

4 yıl önce

46 Yorum


BurakDonme

The dog walks near horse olmadi atin diyebilmek icin mi - a - kullanmak gerekli

4 yıl önce

ds.dogukan

Bende anlamadım . The dog walks near horse yazdım kabul etmedi. A koymaya gerek yok diye düşünüyorum

3 yıl önce

Ladies_

The koyacaktınız. Sonucunda orada belirli bir at var. O atın yanından yuruyor

3 yıl önce

merFarukTu20

-de ayrı lütfen

1 yıl önce

Mehmetkten2

At olsaydi the olmazdi atın oldugu icin the var

2 yıl önce

neval962032

Aynen yaa. Küçük hatalara çok giriyor

3 yıl önce

Zeynep565730

Hayır küçük hatalara çok girmiyor yapamadığınız için öyle diyorsunuz.

2 yıl önce

ss2osb

sanane lan oç

1 yıl önce

Kayra278279

Yani

2 yıl önce

apollonp

'köpek atın yakınında yürür' cümlesinde ingilizceye çevirirken kullanılması gereken bir 'a' yoktur. 'the dog walks close to the horse' doğru cevap kabul edilmelidir ve 'the dog walks close to the a horse' yanlış bir gramerdir çünkü 'the' ve 'a' beraber kullanılamaz.

3 yıl önce

ferdi48130

Close ? near.

3 yıl önce

ErkutYurtl

bende close yazdım onu kabul etmedi :/

2 yıl önce

turkishkebap

Walk a bir -s koymadim diye yanlis dedi

3 yıl önce

mirayece2015

Aynen ama bir s bile cümleyi değiştirdi

3 yıl önce

Berk428163

Onemli

2 yıl önce

HaLe932029

the dog walks near the horse olmaliydi

2 yıl önce

Ismail543311

Bide bazen ayni soruyu soruyo dier soruda anlamini. Birinci soruya gore farkli veriyo.

2 yıl önce

melih3434

Köpek atın yanında yürür diyor. Burada belli bir attan bahsediyor. Köpekler bir atın yakınında yürür olsaydı, senin dediğin gibi -a- kullanabilirdik.

4 yıl önce

VeNoMBadSp

Soruda BİR kelimesini bana gösterirmisin sayın program filozofları ?!

3 yıl önce

Kayra278279

Bir "a" demek.

2 yıl önce

Kayra278279

The olmasa olmuyomu terbiyesiz bunlar.

2 yıl önce

Ismail543311

Bazen buyuk hatalara bisey demiyo kucucuk ü ye u yazsak yanlis diyo....!

2 yıl önce

Sinan_Simsek

Cümlenin başındaki A kelebek gibi durmuş.

1 yıl önce

Ironworker46

a.kullanmak.gereklimi:(

3 yıl önce

0GeniusMan0

Bi tek dog un yanina "is" yazdim diye yanlis dedi bu ne lan

3 yıl önce

fadimegule1

Yanlış ,da ondandır mankafa

3 yıl önce

Dalezgi

By ne alaka

3 yıl önce

CAN2005GS

doğru yanlış değil

3 yıl önce

Alcor944

The dog walks near the horse yazıyorum kabul etmedi The dog walks near a horse. yazıyorum kabul etmedi sıkıntı var

3 yıl önce

Morebek

Hep aynı soruları soruyorsunuz farklı kelimeler kullanmalısınız

3 yıl önce

fadimegule1

Sanane morŞebek

3 yıl önce

Ertekinztu

Niye köpeğin başında a var biri yazabilirmi

2 yıl önce

AlpeKedi

şapşal

1 yıl önce

AlpeKedi

Arkadaşlar! Merhaba! "The dog walks close to the a horse" bu yanlış değil mi? "The dog walks close to the horse" doğru değil mi?

1 yıl önce

lila720485

The kelimesi ne icin kullanilir ??????

1 yıl önce

ewo374739

the dog walks near horse's bunu neden kabul etmiyor ('s ) -ın, -in anlamını veriyordu hani

1 yıl önce

eceokur

"The dog walks close to the horse." cümlesi neden kabul edilmiyor?

5 ay önce

baytar.ik

Tersten alinmiyor mu cumle hayvanlarin yerini yanlis girdim

3 ay önce

erdal157476

The horse the illa gerek mi

2 ay önce

melih3434

Aslında cevap doğru ve biliyordum ama ben "the dog walks next to the horse" yazayım dedim acaba olur mu diye kabul etmedi.

4 yıl önce

fadimegule1

Tabi etmez

3 yıl önce

Hornybull

The dog walk close to the horse

3 yıl önce

gary-tv.com

The dog walks near OF the horse.

Neden of kullanılmadı?

2 yıl önce

ferdi48130

Şansınızı deneyeceğinize kafanızı çalıştırın. My friends

3 yıl önce

EmelnalpDa

Aynen bende dogru yaptim

2 hafta önce

fadimegule1

Sanane

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.