Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Köpek atın yakınında yürür."

Çeviri:The dog walks near the horse.

3 yıl önce

30 Yorum


BurakDonme

The dog walks near horse olmadi atin diyebilmek icin mi - a - kullanmak gerekli

3 yıl önce

ds.dogukan

Bende anlamadım . The dog walks near horse yazdım kabul etmedi. A koymaya gerek yok diye düşünüyorum

3 yıl önce

Ladies_

The koyacaktınız. Sonucunda orada belirli bir at var. O atın yanından yuruyor

3 yıl önce

Mehmetkten2

At olsaydi the olmazdi atın oldugu icin the var

2 yıl önce

apollonp

'köpek atın yakınında yürür' cümlesinde ingilizceye çevirirken kullanılması gereken bir 'a' yoktur. 'the dog walks close to the horse' doğru cevap kabul edilmelidir ve 'the dog walks close to the a horse' yanlış bir gramerdir çünkü 'the' ve 'a' beraber kullanılamaz.

3 yıl önce

turkishkebap

Walk a bir -s koymadim diye yanlis dedi

3 yıl önce

mirayece2015

Aynen ama bir s bile cümleyi değiştirdi

3 yıl önce

Berk428163

Onemli

2 yıl önce

melih3434

Köpek atın yanında yürür diyor. Burada belli bir attan bahsediyor. Köpekler bir atın yakınında yürür olsaydı, senin dediğin gibi -a- kullanabilirdik.

3 yıl önce

VeNoMBadSp

Soruda BİR kelimesini bana gösterirmisin sayın program filozofları ?!

3 yıl önce

Kayra278279

Bir "a" demek.

2 yıl önce

Kayra278279

The olmasa olmuyomu terbiyesiz bunlar.

2 yıl önce

HaLe932029

the dog walks near the horse olmaliydi

2 yıl önce

Ismail543311

Bazen buyuk hatalara bisey demiyo kucucuk ü ye u yazsak yanlis diyo....!

2 yıl önce

Ismail543311

Bide bazen ayni soruyu soruyo dier soruda anlamini. Birinci soruya gore farkli veriyo.

2 yıl önce

Sinan_Simsek

Cümlenin başındaki A kelebek gibi durmuş.

1 yıl önce

Ironworker46

a.kullanmak.gereklimi:(

3 yıl önce

0GeniusMan0

Bi tek dog un yanina "is" yazdim diye yanlis dedi bu ne lan

3 yıl önce

Dalezgi

By ne alaka

3 yıl önce

CAN2005GS

doğru yanlış değil

3 yıl önce

Alcor944

The dog walks near the horse yazıyorum kabul etmedi The dog walks near a horse. yazıyorum kabul etmedi sıkıntı var

3 yıl önce

Morebek

Hep aynı soruları soruyorsunuz farklı kelimeler kullanmalısınız

2 yıl önce

Ertekinztu

Niye köpeğin başında a var biri yazabilirmi

2 yıl önce

AlpeKedi

şapşal

1 yıl önce

AlpeKedi

Arkadaşlar! Merhaba! "The dog walks close to the a horse" bu yanlış değil mi? "The dog walks close to the horse" doğru değil mi?

1 yıl önce

lila720485

The kelimesi ne icin kullanilir ??????

1 yıl önce

ewo374739

the dog walks near horse's bunu neden kabul etmiyor ('s ) -ın, -in anlamını veriyordu hani

1 yıl önce

eceokur

"The dog walks close to the horse." cümlesi neden kabul edilmiyor?

4 ay önce

baytar.ik

Tersten alinmiyor mu cumle hayvanlarin yerini yanlis girdim

1 ay önce

erdal157476

The horse the illa gerek mi

1 hafta önce