1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "January is a month of the ye…

"January is a month of the year."

Переклад:Січень - місяць року.

November 28, 2014

13 коментарів


Raebana

чому "у році" і "в році" тепер різні поняття? Чим вони відрізняються? І ,якщо вже ми так дбаємо про чистоту української, то навпаки мало би бути - бо дві приголосні підряд псують милозвучність (як нам кажуть правила)


1iiP

Чому? у році, не правильно, а , в році правильно


urshulia

ну правильно, то виходить, що січень – місяць виключно цього року, з іншими ще не визначився. власне в мене питання: чому тут використовується THE


urshulia

чому the year? це ж ніби мається на увазі цього року а не будь-якого?


Milkho

У даному реченні січень вживається в загальному (звичайному) сенсі. Перед порами року, місяцями і днями тижня визначений артикль зазвичай не ставиться. The year обставина часу - цілком конкретна. В іншому випадку було б просто of years.


okomen

січень це місяць У році - помилка?


vovakondrat77

Існує кілька випадків вживання означеного артиклю "the" у англійській мові. Зробіть відповідний пошук у інтернеті, і ви знайдете багато інформації на цю популярну тему.


Dmy_S

Може, взагалі англійську через "пошук в інтернеті" вчити? Навіщо тоді Duolingo?


ynazarko16

чому у неможна? мень здається значення те саме


AgJk14

Пиши зрозуміліше


Nastusya2005

Пишіть "січень - це місяць року", не помилитесь.


MaksymStr

Січень, це є місяць у році. - також вірно.


SergiyZhosan

Чому "цього року" не правильно?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.