1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The boy eats pork."

"The boy eats pork."

Переклад:Цей хлопець їсть свинину.

November 28, 2014

14 коментарів


Viktoria1603

А обов'язково займенник "цей"?


Milkho

так, у цьому курсі було вирішено перекладати "the" - як "цей/ ця/ це/ ці"


MSKN3

взагалі то це не правда тому що це означений артикль


mdyk3

Переклав як "Цей хлопець їсть свинину" а каже що не вірно(


fo5u

У мене та сама біда. І то часто! Відповідь ідентична правильній, а програма говорить, що не вірно. Скільки я не тиснув ту кнопку з повідомленням про помилку, жодного виправлення. Далі ті ж глюки. Це дратує.


3UfO8

Підтверджую


Asasnka

у мене теж тан


sapr_p

Чомусь букву " ï " не розпізнає!!!!!!


iI1UI

У моему телефонi нема украiнськоi клавiатури.


Roman287244

Твої проблеми


VamnomasRa

Ні є просто треба протримати на пробелі і тоді зявиться


qP5Y8

Пишу правильно, а пише, що не вірно.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.