Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I walk without shoes."

Traducere:Eu mă plimb fără pantofi.

acum 3 ani

13 comentarii


teodora1998

De ce nu merge si varianta ..... eu merg fara pantofi?

acum 3 ani

Iasmy11

La mine merge +teodora1998

acum 1 an

Andreea309045

Pentru că "walk" înseamnă "a se plimba". Mai exact "a merge pe jos"

acum 1 an

Cojocaru_Andrei

la mine merge

acum 3 ani

Dariuta22

De ce nu merge si umblu? Umblu=merge

acum 2 ani

ruxytza

de ce nu merge....walk=umblu

acum 2 ani

BialusMari

de ce nu merge "fara papuci" si merge doar "fara pantofi"

acum 1 an

onlyandree

papuci sau pantofi, merge

acum 3 ani

IndiraSinghRo

Ce e amuzant

acum 1 an

andreicapa2

Este acelas lucru

cu 7 luni în urmă

Edy744227

Shoes ce este:pantofi sau papuci???????

cu 5 luni în urmă

Edy744227

Nu mi se întâmplă niciodată asta!!!!

cu 5 luni în urmă

Ioana-Roxa1

Shoese mai inseamna si papuci

acum 2 ani