1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I walk without shoes."

"I walk without shoes."

Traducere:Eu mă plimb fără pantofi.

November 28, 2014

22 de comentarii


teodora1998

De ce nu merge si varianta ..... eu merg fara pantofi?


Andreea309045

Pentru că "walk" înseamnă "a se plimba". Mai exact "a merge pe jos"


Iasmy11

La mine merge +teodora1998


Dariuta22

De ce nu merge si umblu? Umblu=merge


unicorncool23

Pentru că aici se folosește limba literară. Nu cuvinte de la țară


ruxytza

de ce nu merge....walk=umblu


Edy744227

Nu mi se întâmplă niciodată asta!!!!


Ioana-Roxa1

Shoese mai inseamna si papuci


AniAnisoara

Descult e acelasi lucru cu expresia "fara pantofi"!


morarmihai

Cd era gresit "ma plimb descult"?


onlyandree

papuci sau pantofi, merge


BialusMari

de ce nu merge "fara papuci" si merge doar "fara pantofi"


veronica.stoler

Aceeasi problema si la mine


CostelRota

Eu mă plimb, desculț!!!


Edy744227

Shoes ce este:pantofi sau papuci???????


alle_idkk

S-ar putea sa fie si varianta eu merg fara pantofi dar,in principiu, ,,walk" inseamna ,,a se plimba" , sunt si alte variante cum : eu ma plimb fara pantofi sau ceva de genu


HiMeCriss

I walk barefoot :)


VitaleP.

Ce limiati mai sunteti, numai o varianta o considerati corecta si gata?


InesDobra1

Pai oameni buni de ce nu va concentrați pe ceea ce va privește pe dvs. Sunteți imaculat de tâmpiți


InesDobra1

T-â-m-p-i-t-i-i f-a-c p-i-p-i p-e e-i

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.