1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ei îi plac fructele."

"Ei îi plac fructele."

Traducere:She likes fruit.

November 28, 2014

6 comentarii


PaulGhergh1

Fruits, la plural, nu este corect?

November 28, 2014

MaraIoana1

Voi ziceti fruit la plural?!

January 18, 2015

emibucht

de ce e SHE si nu HER?

February 23, 2015

CristeaCri16

She=ea Her=ei

September 17, 2018

AmericanDoge

For the record, din dicționar: "Fruit" is both a countable and uncountable noun. "Fruits" is plural, for multiple kinds of fruit. "Ei îi plac fructele" poate fi tradus în ambele feluri.

May 27, 2017

CristeaCri16

La una e corect cu fruits, iar la aceeasi intrebare, selectez fruit si e ok.

September 17, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.