"Ei îi plac fructele."

Traducere:She likes fruit.

acum 3 ani

6 comentarii


PaulGhergh1

Fruits, la plural, nu este corect?

acum 3 ani

MaraIoana1

Voi ziceti fruit la plural?!

acum 3 ani

emibucht

de ce e SHE si nu HER?

acum 3 ani

CristeaCri16

She=ea Her=ei

acum 3 săptămâni

AmericanDoge

For the record, din dicționar: "Fruit" is both a countable and uncountable noun. "Fruits" is plural, for multiple kinds of fruit. "Ei îi plac fructele" poate fi tradus în ambele feluri.

acum 1 an

CristeaCri16

La una e corect cu fruits, iar la aceeasi intrebare, selectez fruit si e ok.

acum 3 săptămâni
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.