Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ei îi plac fructele."

Traducere:She likes fruit.

0
acum 3 ani

4 comentarii


PaulGhergh1

Fruits, la plural, nu este corect?

0
Răspundeacum 3 ani

MaraIoana1

Voi ziceti fruit la plural?!

0
Răspundeacum 3 ani

emibucht

de ce e SHE si nu HER?

0
Răspundeacum 3 ani

AmericanDoge

For the record, din dicționar: "Fruit" is both a countable and uncountable noun. "Fruits" is plural, for multiple kinds of fruit. "Ei îi plac fructele" poate fi tradus în ambele feluri.

0
Răspundeacum 1 an