1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ei îi plac fructele."

"Ei îi plac fructele."

Traducere:She likes fruit.

November 28, 2014

6 comentarii


PaulGhergh1

Fruits, la plural, nu este corect?


MaraIoana1

Voi ziceti fruit la plural?!


emibucht

de ce e SHE si nu HER?


AmericanDoge

For the record, din dicționar: "Fruit" is both a countable and uncountable noun. "Fruits" is plural, for multiple kinds of fruit. "Ei îi plac fructele" poate fi tradus în ambele feluri.


CristeaCri16

La una e corect cu fruits, iar la aceeasi intrebare, selectez fruit si e ok.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.